sobota 11. června 2016

Koncert: Pavol Habera a Team Ostrava 9.6.2016 + videa a fotky!

Ahoj všichni! :)
Včera 9.6.2016 jsem byla s rodičemi a s bráchou a jeho přítelkyní v Ostravě na koncertě Habery a Teamu. Napíšu vám sem jak to probíhalo,moje pocity,názor + videa a fotky!!!! :) 

Jeli jsme cca o půl šesté odpoledne  a po cestě nás zdržela havárka na začátku Ostravy, takže u bráchy jsme byli až kolem tři čtvrtě na sedm. Cca o půl osmé jsme byli na místě, ale bylo tam asi miliarda lidí, kteří také čekali než je pustí do ČEZ Arény a samozřejmě před vstupem do ČEZ ARÉNY kontrolovali vstupenky. Když jsme přišli dovnitř, chtěli jsme jít na WC, ale jak říkám bylo tam miliarda lidí :D, tak jsme se hned otočili a šli do sálu. V sálu hrála jako předkapela Peter Aristone, který hrál úplně úžasné písničky! ♥♥
Takže jsem poznala nového zpěváka a už mám dokonce stáhlé jeho písničky. Pavol měl zpoždění, takže koncert začínal až 20:45 ( nějak tak ) akorát co mi vadilo je, že tam bylo nehorázné vedro, a mi jsme měli lístky na stání takže jsme tam kolem 2hod,45 min stáli, hrooozně nás bolely nohy, ale za ten úžasný zážitek, za ten úžasně skvělý koncert to stálo! Nelituji toho, že jsem tam šla, protože jsem se tam bála, že se tam všichni budeme žduchat, ale bylo to v pohodě, akorát tam nějaké holky skákali,řvali, mávali rukama, až bouchli moji mamku :D ty byly Teda Hrozné.. No a to horko jinak úžasný koncert! ♥ 
Koncert končil kolem 22:45. Ještě jsem byla naštvaná, za to jak jsem malá,protože jsem neviděla tak jsem musela stát na špičkách, ale nad pódiem měli ,,televize" :D a v těch se to ukazovalo, takže jsem o nic nepřišla.. Vstupenka stála 390 Kč..
Videa a fotky naleznete níž.





                                       Zdroj: instagram Pala Habery : @pavolhabera


                                           
                                        A teď už videa!
                                     + Habera & TEAM - Severanka - Ostrava 2016

 









0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)