středa 29. června 2016

Nákupy za červen 2016

Ahoj všichni. Dnes je středa a s tím vychází i nový článek! Tentokrát mám pro Vás nákupy. Tento měsíc jsem se snažila hodně šetřit, protože o prázdninách plánuji jet s kamarádkou nakupovat a přece jen jsou prázdniny a peníze se utratí víc. Někteří to ví, někteří ne dělám Avon a vždy když dělám objednávku tak si musím něco objednat, protože to strašně moc chci a strašně moc miluji jejich kosmetiku, ano celá já... Ale snažím, si toho neobjednávat moc. :)

1. Pěna do koupele WATERMELON
- Abych řela pravdu tuto pěnu mám poprvé a jelikož miluji meloun tak jsem si objednala melounovou. Často jsem si kupovala pěny z vánoční edice, ale teď jsem se dokopala k tomu, abych si koupila tuto! ♥ 
Pěna krásně voní po mém oblíbeném melounu a určitě bude skvělá jako každá kosmetika od Avonu ♥ 
Cena: 59 Kč
Obchod: AVON

 2.Lak na nehty s matujícím efektem WHITE
- Laky od Avonu jsem si moc oblíbila. Teď byla v katalogu akce, když si koupím 2x laky tak mám jeden za 59 Kč, což je pěkná cena ( + sleva, ceny píšu jak jsou v katalogu)
Cena: 59 Kč
Obchod: AVON



 3. Lak na nehty s matujícím efektem BLACK
- Krásný lak a určitě bude krásný i na nehtech! ♥
Cena: 59 Kč
Obchod: AVON

4.Toaletka Scent Essence Passion Fruit EDT 30 ml
- Tuhle toaletku jsem si kupovala z FOCUS MAGAZÍNU ( slevněné věci pro Avon Lady )
- Krásně voní ♥♥
Cena: 89 Kč
Obchod: AVON

5. Krém na ruce třešňový 75 ml
- Krém má krásně lehkou vůni, akorát je moc tekutý. Jinak ruce krásně vyživý a dodá jim pěkný vzhled! Hydratace je normální. :)
Cena: 39 Kč
Obchod: ORIFLAME

4 komentáře:

  1. Fajn věci, havně ta pěna do koupele. Celkem pěkně napsaný článek, jediné, co bych ba tvém blogu vylepšila je fotka u části "O mně", protože i já jsem poznala že není tvoje a mám radši opravdu vlastní fotky nebo žádnu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)