sobota 4. června 2016

Recenze #5 : Produkty na opalování ASTRID

Ahoj všichni. Doufám, že si užíváte krásně slunečnou sobotu. Dnes bych chtěla napsat můj názor na produkty na oplování od ASTRIDU. 
Moc bych chtěla poděkovat ASTRIDU, že jsem měla možnost vyzkoušet jejich produkty. :) Moc děkuji.
Když jsem byla malá maminka kupovala krémy na opalování především od ASTRIDU. Krémy od Astridu nás vždy ochránily a vždy jsme byli spokojení.Astrid jsme měli hodně rádi.

ASTRID SUN Hydratační mléko na opalování OF 30 200 ml

Hydratační mléko na opalování krásně příjemně voní. Krásně se rozetírá a hned - snadno se vstřebává. Je voděodolné a DERMATOLOGICKY TESTOVÁNO. 
Vyšla jsem si na zahrádku namazala se tímto mlékem na opalování a slunila jsem se. Mléko jsem také půjčila kamarádce, tetě a mamce, holky byly velice spokojený, protože je omámila úžasná vůně mléka. Ptáte se proč tohle mléko tak zbožnuji? Protože je voděodolné,OF 30 - vysoká ochrana, efektivní hydratace mléka, multivitamínový komplex ( beta - karoten, vitamíny A,E,F). Mléko spolehlivě chrání pokožku před UVA a UVB žáření. Mléko obsahuje
D-panthenol a přírodní betain, podporuje hydrataci pokožky a chrání ji před ztrátou vlhkosti a pružnosti.
Použití: Nanášejte na suchou pokožku před pohybem na slunci a rozetřete, vyhněte se okolí očí. 
Na ochranu pokožky celého těla dospělé osoby průměrné velikosti je třeba 36g opalovacího přípravku ( přibližně 6 čajových lžíček ) 
Snížením doporučeného množství se podstatně snužuje stupeň ochrany. Nezůstávejte na slunci příliš dlouho, i když jste použili prostředek na ochranu proti slunečnímu záření. Vyvarujte se zejména přímého poledního slunce ( 11-16hodin ) Chraňte se před slunečním zářením oblečením, pokrývkou hlavy - ta je velice důležitá!  a slunečními brýlemi. 
Známka: 1

200 ml
199,90 Kč                                              



ASTRID SUN TŘPYTIVÉ MLÉKO PO OPALOVÁNÍ
 Mléko po opalování úžasně voní! Hydratuje pokožku, zklidnuje podráždění, rozjasňuje a zvýrazňuje opálení, obsahuje jemné zlaté třpytky,extra zklidňující komplex (D-panthenol, allantoin, bisabolol), nemastné - snadno se vstřebává!!.Zvláčňuje pokožku, podporuje její dlouhotrvající opálení a zanechává ji jemnou, hydratovanou a provoněnou svěží vůní. 
Není co dodat, prostě je to úžasné a jsem velice spkojená! Doporučuji všem, kteří mají po opalování podrážděnou pokožku, protože tohle mléko po opalování pokožku zklidňuje!
Známka: 1
Použití: Po osprchování aplikujte na suchou pokožu tváře a těla, vyhněte se okolí očí. 

150 ml 
79,90 Kč



 ASTRID SUN Hydratační pleťový krém na opalování OF 30 75ml
Hydratační krém na pleť mi hodně vyhovuje, protože mám problematickou plet, tak jsem ráda, že mi vyhovuje.Krém je voděodolný,OF 30 - vysoká ochrana,fotostabilní UVA a UVB filtry, efektivní hydratace,multivitaminový komplex (vitaminy A, E, F),nemastný, snadno se vstřebává.
Můj názor na tento krém je dobrý, protože s krémem jsem spokojená a ještě více jsem spokojená, že mi skoro vše vyhovuje. :)
Použití: Nanášejte na suchou pokožku před pobytem na slunci a rozetřete, vyhněte se okolí očí!! 
Známka: 1
75ml
119,90 Kč


 
ASTRID SUN Hydratační mléko na opalování easy spray OF 20 150 ml

Říká se, to nejlepší na konec! :D 
Tohle Hydratační mléko na opalování EASY SPRAY mě překvapilo asi nejvíc. Nanášení ve spreji mě překvapilo, protože ve spreji mléko na opalování mám poprvé, takže není co dodat! Užasné prostě..♥
Mléko je voděodolné,efektivní hydratace,fotostabilní UVA a UVB filtry, multivitaminový komplex (beta-karoten, vitaminy A, E, F),rychlá a snadná aplikace, lze aplikovat v každé poloze (i dnem vzhůru),nemastné, snadno se vstřebává - FAKT ÚŽASNÉ DOPORUČUJI!! ♥
 Plynule a rovnoměrně rozprašuje lehkou emulzi.
Použití: Před použitím důkladně protřepejte. Nestříkejte přímo na obličej,Aplikujte na dlaně a pak rozetřete, vyhněte se okolí očí! 
Známka - 1**!!! ( VELICE SPOKOJENÁ)

150 ml
159,90 Kč



 Ještě jednou moc děkuji ASTRIDU !!! ♥














































0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)