neděle 19. června 2016

Recenze #7 - LakiLaki.cz

Ahoj všichni.
Dnes tu mám pro Vás recenzi na úžasný lak od LakiLaki.cz. Abych vás uvedla o co se jedná tak stránka LakiLaki.cz jsou jedinečné tím, že si můžete zakoupit lak z jakých koliv zemí. Laky jsou ručně vyrobené.
Měla jsem možnost si vybrat jakýkoliv lak.Ovšem bylo to těžké, protože všechny laky jsou moc krásné.
Nakonec jsem si vybrala lak na nehty s flitry Chasing Cars. Když jsem si lakovala nehty musela jsem na dvakrát, protože to nebylo ono a bylo to tenká vrstva. Musím říct že lak už mám asi 3 den na nehtech a ještě se nezačal loupat, to mě ovšem překvapilo, protože jsem si už zvykla, že si nalakuju nehty nějakým obyčejným lakem a asi po 2-3 dnech se mi začně loupat už tím, když se koupu nebo když něco dělám.
Je mi jasné, že cena se Vám zdá trošku dražší, ale přece je lepší zainvestovat do dražšího laku, který vydrží poměrně dlouho a neoloupe se. Také na nehtech vypadá moc pěkně.
Lak na nehty tedy stojí 299 Kč a koupit si ho můžete ZDE
Vážně užasný lak, který za něco stojí a hned se neoloupe!





A co vy? Taky by jste radši zainvestovali do kvalitního laku,který se hned neoloupe?

16 komentářů:

  1. Je to krásný lak, škoda, že já přes laky nejsem :c Mě totiž nevydrží ani ten nejlepší, protože pořád něco dělám xD Jinak ten vzhled je opravdu krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. vzhled blogu super :) ale uz to nemen, nebo alespon adresu, abychom ho priste zas nasli :-D lak barvicka pekna, ale ja si chodim manikuru nechat delat, takze bych ho asi neuzila.

    OdpovědětVymazat
  3. Stránky máš moc pěkné. :) A ten lak je úplně super.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lak vypadá fajně :) černou miluju <3

    OdpovědětVymazat
  5. O e-shope som ešte nepočula. Lak vyzerá pekne ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ Home & Beauty wishlist ♡

    OdpovědětVymazat
  6. Stránka má úžasný nápad a vybrala jsi nádherný lak :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)