čtvrtek 16. června 2016

Recenze #6 : Nivea

Ahoj všichni. Několik týdnů zpátky jsem oslovila Niveu o spolupráci. Nivea souhlasila a za několik dní mi přišly produkty k testování. Tím chci Nivei moc poděkovat za spolupráci! :)
Niveu jsem měla jednu dobu v oblíbených, ještě když ji mamka kupovala často, to bylo ještě když jsem byla malá. Pak to mamča už nějak nekupovala a přešla na jinou značku. Ráda bych se také chtěla vrátit k Nivei, protože tu jsem měla za oblíbenou značku. Nivei jsem psala o spolupráci, protože( se chci k Nivei vrátit ) a chci vyzkoušet něco nového. Ještě jednou moc děkuji. 
Jdeme se podívat, jak jsem zrecenzovala produkty co mi Nivea zaslala.:)



Oční krém
Tento oční krém redukuje vrásky a minimalizuje tmavé kruhy pod očima. Mě teda pomohl stěmi kruhy pod očima.Vrásky nemám, takže těžko řeknu jestli na vrásky pomáhá, ale já myslím, že když pomohl mě s kruhy pod očima tak pomůže určitě s vráskama.
Kruhy už mi nejdou tolik vidět, takže logicky nejde vidět, že jsem unavená. Krém mě velice překvapil,protože jsem přestala věřit všem krémům na kruhy pod očima. Nic mi nepomáhalo, ale tento krém mi hodně pomohl. Takže kdo máte problémy s vráskama či kruhama pod očima, tak určitě doporučuji tento krém. Krém je doporučený spíše pro věk: 30+, ale když ho použije i někdo mladší na kruhy pod očima, tak to určitě nevadí. Je vhodný pro citlivou pleť i pro uživatelky kontaktních čoček.Dermatologicky a oftalmologicky testováno a schváleno.

Noční a Denní krém.


 Noční krém: Viditelně redukuje vrásky. Regeneruje pleť během noci.Krém voní krásně jako klasická Nivea.Zase je doporučný věk 30+, ale určitě nevadí, když ho bude používat někdo mladší. Stává se , že i někdo mladší má vrásky. Jak říkám, já vrásky nemám, ale krém mi velice pomohl s viditelnosti pleti.Nemám ji tolik vysušenou a ještě dodám, že krém pěkně hydratuje, takže stímto problém určitě není. Nanášet se má na vyčištěnou plet a má se vynechat oblast očí.
Denní krém: Viditelně redukuje vrásky a zpomaluje vznik nových. Zase já vrásky nemám, ale krém je dobrý k hydrataci pleti, i když ty vrásky nemám tak si ho dám na pusu, a čekám na nějaký zázrak :D takže regeneruje plet a chrání před vysušením pleťi. Je tedy s OF 15, koenzymem Q10 a kreatinem. Krém nanášet na vyčištěnou pleť  a vynechejte oblast očí.Krém krásně a příjemně voní.:)

Čistící pleťové mléko


Čístící mléko čistí a chrání pleť před vysušováním.Voní jako originální krém Nivea. Odstraňuje make-up a udržuje přirozenou rovnováhu hydratace. Něco úžasného jako tohle, jsem neviděla. Fakt krásně odlíčí a plať hydratuje a chrání před vysušením! Pleť nezanechává mastnou a lepivou. Čistící mléko  se má jemně vmasírovat a odstraní zbytky vatovým tamponem nebo vodou.Také je určené ke každodennímu použití. DOPORUČUJU!

Nivea Men krém


Univerzální krém na tvář,tělo a ruce. Lehké a nelepivé složení. Tento krém jsem dala bráchovi,protože logicky nejsem muž :D
Říkal že, je dobrý. Použil ho po holení také na ruce a někdy jen tak na tvář. Já ho zkoušela na ruce a dobrý! 
Praktický a všestraný NIVEA MEN CREME je ideální pro všechny muže, kteří chtějí vyřešit problém vysušené pokožky jednoduše - pomocí jednoho univerzálního krému na,tvář i celé tělo. Hydratuje, osvěžuje, rychle se vstřebá a nelepí - to jsou vlastnosti, které zvláště muži ocení. Nyní nově i v malém praktickém balení, které můžete mít neustále po ruce.


Šampon.



Šampon s aktivními složkami uhlí. Důkladně myje vlasy a dodá pocit čistoty. Váže na sebe nečistoty a efektivně je z vlasů odstraní. Použití: Naneste na mokré vlasy, promasírujte a opláchněte. Vhodný pro každodenní použití. Brácha říkal, že šampon je super, důkladně umyje mastné vlasy a vydrží více dnů bez umývání vlasů, takže se vlasy nemastí. !

Všechny produkty můžete kupovat zde na stránce Nivei: NIVEA

13 komentářů:

  1. Nivea je klasika, ale přijde mi, že už nevoní vůbec tak, jak voněla dřív

    OdpovědětVymazat
  2. Nivea je klasika, ale přijde mi, že už nevoní vůbec tak, jak voněla dřív

    OdpovědětVymazat
  3. Mě oslovil ten krém na kruhy pod očima... takže určitě vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nivea, to už je zaběhnutá klasika :D Mám jí moc ráda, docela zvažuju pořízení nějakého toho krému, hm.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám Niveu veľmi rada, mamči som akurát minule kúpila to sérum proti starnutiu a je neskutočne spokojná. Možno jej zakúpim aj niečo z týchto produktov, keďže je to jedna z jej najobľúbenejších značiek :) ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ {Nobilis Tilia} Gumovacia rozjasňujúca maska ♡

    OdpovědětVymazat
  6. Neco na kruhy pod ocima bych potrebovala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Oční krém vypadá fakt dobře, něco takového by se mi hodilo :)
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)