středa 22. června 2016

Léto aneb jak ho očekávám

Ahoj všichni!
Dnes je velmi úžasný den ( alespoň pro mě ) mám narozeniny! Bála jsem se, abych stihla vydat tento článek, ale stíhám! To je důležité! :D 
U tohoto článku vám řeknu co očekávám od léta, ale vždy to nevyjde.
Vždy si říkám, jak budu chodit ven, chodit na dlouhé procházky se psem, celé prázdniny budu vařit abych to usnadnila mamce, uklízet, spát, budu chodit plavat, pojedu někam na tábor, pojedu tam a tam,pojedu na koncerty,každý den budu cvičit! Teď si určitě říkáte co? cože? Ano to si říkám taky vždy před prázdninami! Také si říkám, jak to budou nejlepší prázdniny mého života.!
A VÍTE JAK TO NAKONEC DOPADNE?! 
Jsem doma u počítače, u televize ano i když je venku krásně!, nudím se! Spánku mám dost jsem, jakoby přespaná, takže se probudím brzo ( víte co je zajímavé? Když vstávám do školy tak se mi nechce vstávat, říkám si jak budu o prázdninách spát, ale když mám volno/víkend/prázdniny tak vstávám ráno brzo, moje tělo má v tu dobu spánku plné zuby, a tak vstávám brzo (NECHÁPU! :DD
Na koncerty buď nemůžu už z důvodu, že jsou daleko nebo nemám jet ským, bazén je zavřený (u nás) takže tam taky nemůžu, vařit a uklízet se mi nechce :D
Vážně od toho léta očekávám plno,ale vždy se to zhrotí nebo to nevyjde podle představ :D
Ale o prázdninách je hlavní si odpočinou od všech starostí ve škole, aby jsme další školní rok zvládli v plné energii!
Prázdniny si hlavně užívám doma,nebo jedu nakupovat, nebo jsme na zahrádce až skoro do rána a opékáme,chodím ven,nebo lenoším doma..Už se sama nemůžu dočkat, té školy mám fakt plné zuby! :D
Nezapomeňte prázdniny jsou za dveřmi ( zbývá: 8 dní!!!!) 

Všem přeji krásné prázdniny hlavně si je užijte!

A CO VY, TAKY SE NEMŮŽETE DOČKAT?! 

 

2 komentáře:

  1. Přeji všechno nejkrásnější k narozeninám :) Doufám, že si tyto prázdniny pořádně užiješ :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Prázdnin se opravdu dočkat nemůžu, i když, tím, že jsem v devítce, mám prázdniny jako od konce dubna no :D
    Každopádně se i tak těším... Většinou jsem měla prázdniny pěkně zaplněné, jenže tenhle rok je jakási vyjímka. Na dovolené u moře jsem už byla, takže mám celý červenec volný a pak 10.8. jedu na rok do usa :D.
    Každopádně, určitě doma jen tak neseď :D Mně se sice většinou taky nic moc nechce dělat, ale zkus se přemluvit a jít fakt ven :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)