pátek 24. června 2016

Poznej mě!

Ahoj všichni.
Asi jste si všimli, že v poslední době se tu hodně věnuji kosmetice a tak abych to trošku prostřídala tak teď přicházím s článkem POZNEJ MĚ! V tomto článku vám popíšu sama sebe. 

Jmenuji se Klára. Narodila jsem se 22.6.2002. Tak tedy ve středu jsem měla 14 let. Asi si říkáte, že jsem nějak moc mladá, ale blogování mě nesmírně baví, když si něco najdu tak mě to baví chvíli a pak mě to přestane bavit, ale blogování mě moc baví a aspoň vím, čemu se chci věnovat. ♥♥
Mám fenečku Kerinku, která bude mít letos 6 let, nojo velká holka :D (viz foto)

Tohle vás asi nijak nepřekvapení, ale strašně nenávidím školu! Ani nevíte jak se nemůžu dočkat na prázdniny♥ a hlavně nesnáším matiku ( to také odpovídá mému vysvědčení ) a tělocvik,ale ten snad nebude tak hrozný (na vysvědčení)
Dělám Avon Lady a strašně miluji kosmetiku, to už vás mohlo napadnou podle mých článků :D 
Mám nejlepší kamarádku - Evičku.
Miluju starat se o mimínka. Můj brácha má se svojí holkou VOJTÍČKA, kterýho všichni moc milujeme!!♥♥
Jsem hodně náladový člověk a docela urážlivý člověk, jakmile mi mamka něco řekne hned se urazím klasická já, ale tak určitě nejsem sama.
Tohle by bylo všechno snad jste se o mě něco dozvěděli. :)

Jak by jsi popsal/a sama sebe?

2 komentáře:

  1. To urážení mají všichni puberťáci stejné, třeba jednou dospěješ, protože kvalita tvých článků odpovídá tvému věku.
    Nechápu, proč je teď všeobecně v módě dávat na sociální sítě fotky malých dětí, to vás nikdy nenapadlo, že tyto fotky mohou být dále zneužity a ta malá stvoření se tomu nemůžou nijak bránit?! Navíc už od narození porušujete jejich soukromí, jednou vám za to poděkují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý jednou dospěje. :)
      Hele, abych ti to řekla takto to je každého věc co dává na sociální sítě. Souhlasím stebou, ale stane se to málo a mě určitě nee. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! :)