pátek 2. prosince 2016

Batiste Fragrance Marrakech

♥ Už jsem dopoužívala ten Cherry, tak jsem chtěla vyzkoušet něco jiného. Vybrala jsem si  Batiste Fragrance Marrakech, který je z e-shopu Notino.cz.
U toho předchozího jsem byla velmi spokojená, tak uvidíme  jak dopadne tento.
 Takže vůně je taková příliš silná na to, že je to suchý šampon. Byla jsem mile překvapena, že mi dokázal vlasy odmastit i tento. Vůně by podle mě mohla být lepší. Šampon používejte jen, když ráno spěcháte určitě ho nepoužívejte, když máte mega moc mastné vlasy, to si je radši umyjte. Šampon je určen spíše, když nemáte moc příliš mastné vlasy, ale máte je pouze trochu mastné. Z vlastní zkušenosti ho používám tak: Šampon si nastříkám ke kořínkům a následně normálně do vlasů,aby mé vlásky měli objem.  No skončili jsme u toho, že si šampon nastříkám hlavně ke kořínkům a následně si vlasy tzv. protřepu. Pak jsou vlasy krásně odmaštěné a mají objem! Samozřejmě, že objem nevydrží celý den. Je dobré, když si koupíte to mini balení a máte ho v kabelce nebo ve školní tašce, a když máte pocit, že vaše vlasy ztratily objem, tak si jednoduše nastříkejte do vlasů suchý šampon! Kdybych si měla vybrat bud ten CHERRY tento MARRAKECH tak si vyberu asi ten CHERRY, kvůli vůni. Jinak tento je také super. Hlavní je,že vlasy odmastí a dodá jim objem...
Určitě na suchý šampon mrkněte - TADY 

1 komentář:

  1. Ja mela od balei suchy sampon a byl perfketni,pak prestali delat ten ktery jsem mela rada a ten je to sila. Ta vune je tak silna ze ja kycham a musim si davat pozor aby tam nebyl mas psik. A uz ani tolik nefunguje :/
    Katy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)