pondělí 19. prosince 2016

Paletka očních stínů

♥ Dnes mám pro Vás recenzi na paletku stínů, kterou jsem nedávno objevila na Notino.cz a tak jsem ji chtěla vyzkoušet.
Paletka obsahuje vážně plno krásných stínů a dokonce v ní najdete i tvářenky. Stíny mají pigmentaci takovou průměrnou. Je jasné, že světlejší odstíny budou světlejší a ty tmavé odstíny budou tmavší. Na fotkách můžete vidět pigmentaci stínů a pigmentaci tvářenek.
Paletka mírně práší, ale není to nic hrozného. Pro mě jsou stíny dobré, protože se krásně rozmazávají štětečkem a velmi jednoduše. Nevím teda jestli upotřebím všechny stíny, ale každopádně je to super cena. Paletka byla myslím, že ve slevě a do 200Kč jsem ji pořídila určitě.
Když paletku otevřete najdete v ní také dva mini štětečky ( takovými malými štětečky mi to moc dobrě nejde, když tak stíny nanesu a dále nějakým jiným štětcem nebo prstem stín rozmažu )
Dále v ní najdete mini zrcátko, které se hodí, když nemůžete najít to svoje a spěcháte.
Za mě je to dobrá cena, když v paletce jsou stíny, tvářenky, 2x mini štětečky a zrcátko.
Paletku jsem našla také v menším provedení  a ve slevě na Notino.cz ♥







1 komentář:

  1. Mám pocit, že presne túto som si chcela objednať tiež. Ďakujem za recenziu. Asi si ju už ale neobjednám. Čakala som lepšiu pigmentáciu :) ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Zaful & Rosegal haul *

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)