čtvrtek 1. prosince 2016

MEXX ENERGIZING WOMAN + Vyhlášení soutěže o voucher v hodnotě 700 Kč

Jednou mi došel vzoreček toaletky MEXX ENERGIZING WOMAN. Hned jak jsem si přičichla k vzorečku neodolala jsem a tak jsem si musela toaletku pořídit💗💖💓

Parfémy Mexx | U zrodu této značky stál úspěšný návrhář Rattan Chadha, který v roce 1970 začal v Holandsku prodávat vlastní módní kolekce. Svůj současný název však dostala až o šestnáct let později, kdy došlo ke spojení dvou dříve nezávislých značek Moustache (pro muže - M) a Emmanuelle (pro ženy - W), přičemž „XX“ symbolizuje dva polibky. Dnes jsou výrobky Mexx k dostání ve více než 55 zemích světa.Mexx čerpá inspiraci z ruchu velkoměst, která nikdy nespí.

Toaletky je 50ml. Balení ve kterém je toaletka je jednoduchý a hezký. Samotná toaletka je jednoduchá a taková obyčejná. Má na sobě jen MEXX ENERGIZING WOMAN, ale to nevadí. I tak je toaletka vzhledově pěkná. Co se týče vůně, tak je trochu silnější. Ale já mám ráda silnější vůně už kvůli výdrži a prostě mi vyhovují silné vůně. Výdrž odpovídá toaletce. 

Složení:
Hlava - vodní meloun, jablko, pomeranč

Srdce - guave, růže

Základ - jasmín,jantar,dřevo

S toaletkou jsem hodně spokojená! Moc jsem si ji oblíbila a můžu Vám ji jedině doporučit.!
Pořídit si ji můžete na  Notino.cz

VYHLÁŠENÍ:  
Notino.cz mi umožnili uspořádat soutěž o voucher v hodnotě 700 Kč. Hodí se to hlavně teď před Vánocemi!
No, nebudu Vás napínat a jdeme se dozvědět kdo vyhrál..

VÝHERCEM SE STÁVÁ!!
  Markéta Štefková !!
Moc gratuluji a na email tě bude kontaktovat buď Notino.cz nebo já. Ještě jednou moc gratuluji!

1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)