neděle 11. prosince 2016

♥ DÁRKOVÉ SADY A TIPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY Z NOTINO.CZ ♥

♥ Mám pro Vás další TIPY NA DÁRKY. Tentokrát to budou spíše kosmetické sady a nějaké ty kosmetické věci z Notino.cz



Každou ženu potěší jakákoliv kosmetická věc. To by jsme nebyly my ženy!
Koukala jsem na různé sady a zaujala mě třeba tady tato sada DERMACOL AROMA RITUALS.
Sada obsahuje 3x sprchové gely a řeknu Vám, že 150 Kč za sadu je něco suprového!
Dále určitě každou potěší EOS BALZÁMKY. O rty musíme pečovat snad každá! Proto je dobrý dárek tato EOS SADA. Sada obsahuje 2x eos balzámy..

Také jsem našla něco pro babičky! 
Bohemia Gifts & Cosmetics Body

Kneipp Bath  

 Sada obsahuje: olej do koupele Mandlové květy 20 ml + Antistres 20 ml + Tajemství krásy 20 ml + Klidná mysl 20 ml + Staré dobré časy 20 ml + Meduňka 20 ml

Skvělá sada pro tatínka!  
Bohemia Gifts & Cosmetics Body
 Sada obsahuje: sprchový gel 300 ml + mycí houba
A sada pro všechny muže!  
Gillette Mach 3
 Sada obsahuje: holicí strojek + gel na holení Complete Defense Extra Comfort 75 ml

 Jako super Vánoční dárek je i třeba nějaký parfém či jakákoliv kosmetická věc!
Spoustu parfémů je teď v akci, tak se jděte hned kouknout!
Vybírejte z velkého výběru ! Více na Notino.cz

Calvin Klein Eternity parfémovaná voda pro ženy:

 

 

4 komentáře:

  1. Na sadu pro babičku už koukám nějaký ten pátek. Vypadá vážně kouzelně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super, taky jsem včera vydala tento článek :). Našla jsi fajn tipy.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Taťkovi kupuju skoro každý rok sadu na holení, je to taková naše tradice. :D A ty olejíčky jsem kupovala minulý rok kamarádce a moc je chválila. :)

    Dnes začínám sérií vánočních článků, tak se podívej - samozřejmě pokud budeš chtít. :D Hezké Vánoce! http://anniesdiary.hikaru.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já kosmetické balíčky moc nedávám. Každý používá jinou značku a typy kosmetiky, takže bych se nemusela trefit do té oblíbené. Babičce kupuji k Vánocům křížovky, dědovi pivo, mamce něco do kuchyně a tátovi nářadí. Horší to bylo letos s manželem. Chtěla jsem ho nějak překvapit, proto jsem mu vůbec nekoupila to, co mi řekl, že by chtěl. Vybrala jsem mu hodinky a už se těším, až si je pod stromečkem rozbalí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)