neděle 24. září 2017

BODYWRAPS - ZEŠTÍHLENÍ AŽ O 5CM? FUNGUJE TO?

♥Ahoj Všichni!
Skoro před dvouma týdnama jsem byla vyzoušet BODYWRAPS. Měla jsem to tedy v rámci spolupráce, takže ZDARMA.  O co vlastně jde? 

NEJLEPŠÍ CESTA K ZEŠTÍHLENÍ BĚHEM 90- TI MINUT
- ZHUBNEŠ MINIMÁLNĚ 5CM - JINAK ZÁBAL NEPLATÍŠ! 

 Body Wraps jsou tělové zábaly ve formě wrapu. Metoda wrapu pochází z Americké Floridy, kde se tyto zábaly používají snad všechny Hollywoodské hvězdy. V USA se tato metoda wrapu používá více než 20 let. Díky metodě wrapů se rychle, bezbolestně a bez větší námahy zbavíte svého problému.


Jeden zábal nemůže fungovat nikdy na všechno, proto naše společnost jako jediná v České republice nabízí 4 typy Body Wraps :
Body Wraps Slim  (hubnutí)
Body Wraps Detox (detoxikace)
Body Wraps Anticellulite (proti celulitidě)
Body Wraps Sport (vyrýsování postavy a relaxace pro svaly)

Dělení a rozdíly mezi prováděním metody wrapu a složením speciálních látek, ze kterých se zázračné lázně vyrábí, jsou poměrně velké. Proto nabídku wrapů pod ochranou známkou Body Wraps najdete pouze u partnerských salónů, které byli důkladně proškoleni, složili závěrečné testy a používají profesionální dermatologicky testované přírodní produkty Body Wraps.

První jsem se musela vysvléct a paní mě měřila. Následně mě "omotala" a vážně jsem vypadala jako mumie. 😂 Pak mě ještě dala do igelitu.
Pak jsem musela 10 min skákat přes švihadlo, abych se zapotila a aby WRAP mohl fungovat. Dále jsem šla odpočívat, kde jsem ležela 60min. a potila jsem se. Pak mě paní zase odmotala ( joo byla trochu zima, ale nic hrozného )  a opět mě musela změřit, aby jsme věděly výsledky! 💕

Jaké byly moje výsledky? 

Ruka = - 0.5 cm
Pod prsama = - 2 cm
Pas = - 4 cm
Břicho = - 2 cm
Boky = - 3 cm
Hýždě = - 3 cm
Stehno horní = - 3 cm
Stehno dolní = - 2.5 cm
Lýtko =  - 1 cm
Dohromady tedy: 21 cm

Z výsledků jsem byla ohromena a hoodně překvapená!  Body Wrap bych Vám všem mohla jedině doporučit !
Cena jednoho WRAPU je 1490Kč.

Na BodyWrapu jsem byla v Bruntále : Kosmetický salon R. Becková| Bruntál
Pokud jste z Bruntálu a okolí můžete se objednat TADY

Pokud nejste z Bruntálu, tak TADY najdete všechny salony, kam můžete na BODYWRAP zajít. :) 

ZDROJ FOTKY: http://bodywraps.cz/slim/

 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)