neděle 17. září 2017

EOS Vanilla Bean

♥Ahoj všichni.
Dnešní článek bude na velmi populární balzám na rty. Jedná se o EOS VANILLA BEAN.
Vanilla Bean jsem třeba ještě v DM drogerii neviděla. Je to takový ten balzám z "novější verze". Balzám voní po vanilce a trochu v tom cítím kokos. Vanilla Bean jsem si vybrala, protože miluji vanilku a tu neuvěřitelnou vůni! Balzám bych doporučila hlavně těm, kteří milují stejně jako já vanilku a také kokos, protože trošku v tom kokos jde cítit. 
Má příjemnou chuť, když si olíznete rty. Nejraději bych ho snědla! :D
Balzám nedoporučuji těm, kteří nemají rádi sladké, protože balzám je dosti sladký jak už ve vůni, tak když si olíznete rty. Vydrží tak cca tu 1hod a to ještě když si dáte větší vrstvu. Určitě nestačí přejet jednou po rtech. Rty docela dobře vyživí a krásně hydratuje. Balzám je docela dost drahý. No né docela, ale drahý je. Ale tak co by jste chtěli od eosu, že? Pokud milujete balzámy stejně jako já, určitě vyzkoušejte i VANILLA BEAN. Budete určitě spokojeni. ❤❤❤❤❤
Balzám seženete za super cenu na NOTINO.CZ


2 komentáře:

  1. Mám ho a je úžasný! Nádherně voní!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. S balzámy od EOSu zkušenosti nemám, podle mě stačí na rty aplikovat jen obyčejný za 30Kč. Voní hezky a vydrží i 3 hodiny.
    Knihokopka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)