úterý 12. září 2017

Purity Vision BioEpil depilační cukrová pasta

♥Ahoj všichni!
Dnes mám pro Vás recenzi na depilační cukrovou pastu. Jak jsem spokojená? Čtěte dál. ;-)
Tato pasta je jedinečná v tom, že je přírodní. Pod pojmem cukrová depilační pasta si spousta z nás představí prostě takovou tu tuhou pastu. Ano pasta je tuhá a hodně lepí, proto nanášejte spíše nějakou věcičkou, kterou pak můžete vyhodit. Třeba ty dřevěné dlouhé dřívka. Já jsem pastu nanášela také dřívkem a následně odtrhla. Jooo, povím Vám byla to šílená bolest! :D
Ale určitě to nezkoušejte pod paží, protože Vaše pokožka bude následně docela dost podrážděná, takže na tohle dávejte velký pozor. Pastu bych spíše doporučila na nohy. Sice to bolí, ale tak od toho jsou depilační pasty, aby odstranily chloupky, když někdo nechce používat žiletku. Pokud používáte depilační pastu na nohy, tak opravdu doporučuji, aby po depilaci jste si nohy namazali nějakým hydratačním krémem, protože když to necháte tak, může se stát, že budete mit hodně podrážděnou pokožku a věřte mi to nechcete!
Každému vyhovuje něco jiného, některé to třeba hodně bolí, některé to nebolí vůbec. Vyzkoušejte cukrovou depilační pastu a uvidíte. Můžete mi do komentáře napsat Vaše zkušenosti s depilační pastou popř. jestli jste tuhle depilační pastu už zkoušeli.

Depilační pastu si můžete koupit na NOTINO.CZ 


1 komentář:

  1. Ahoj super díky za recenzi. Takže jestli to chápu dobře takže ta pasta zatuhne a pak se dá strhnout? Jako nikdy jsem to nezkoušela ale prý je to bolest to strhávání, ale taky záleží jaký má člověk práh bolesti. No taky jsem si poslední dobou četla o takovém je to taky zajímavá metoda, já už hledám nějaké alternativy oproti tomu se pořád holit jen žiletkou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)