neděle 10. září 2017

NEJLEPŠÍ PRODUKTY DO SPRCHY - Naturalium?

♥Ahoj!
Dnes mám pro Vás článek na téma NEJLEPŠÍ PRODUKTY DO SPRCHY. 
Nevím jak Vy, ale já hrozně ujíždím na sprchovým gelech. Strašně je miluji a taky je poctivě vybírám, aby mi voněly, a tak. Jak jsem dělala nákup na Notino.cz  tak jsem se koukala do sekce sprchové gely a neuvěříte vybrala jsem si! Vybrala jsem nějaké hlavně babičce a mamce a nějaký jsem chtěla  zkusit i já. 
Našla jsem sprchové gely značky Naturalium a víte v čem jsou tak skvělý?  Plusem těchto gelů je také to, že obsahují antioxidanty a vitamín E. Balení 500ml Vám vydrží opravdu dlouho. Co oceňuji na tomto sprchovém gelu? To, že vůni cítím i po osprchování, protože znáte ty sprcháče, kterýma se můžete umývat jak dlouho chcete, ale po osprchování prostě tu vůni necítíte? Jestli tento pocit znáte určitě mrkněte po těchto sprchových gelech. Pokud Vám zrovna kokosový nevoní vybrat si můžete z vůní jablka, maliny, melounu či manga. Já jsem měla při vybírání ihned jasno! Kokos totiž miluji. Při použití gel jemně pění a po umytí je vaše pokožka hezky jemná a příjemně voní.
Výrobky neobsahují parabeny, barviva, ftaláty a fenoxyetanol, což jsou složky, které by mohly naši pokožku dráždit nebo ji vysušovat.
Značka je známá  především díky svému jednoduchému a modernímu designu s velmi líbivým fontem. Sami se mrkněte na obal sprchového gelu, že je jednoduchý a strašně pěkný? 
Cena sprchových gelů je 94Kč a seženete je na NOTINO.CZ
NAVÍC NA NOTINO.CZ JE DOPRAVA ZDARMA NA VYBRANÉ BESTSELLERY NEBO K NÁKUPU CK NAD 990KČ. Tak mrkněte. :)

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)