neděle 17. září 2017

L'ORÉAL PARIS Miss Baby Roll řasenka pro objem a natočení řas

♥Ahoj všichni.
Dnešní recenze bude na řasenku Miss Baby Roll. Řasenku mám už asi měsíc doma a denně ji používám. Řasenka má hodně zvláštní kartáček. Poprvé co jsem si ji dávala, tak jsem byla na nejvýš spokojená. Po každodenním používání přišlo i to, že jak má ta řasenka kartáček, tak mě to bolelo, když jsem si dávala tuto řasenku. Má hodně ostrý kartáček a jak jsem si ji nanášela, tak mě to prostě bolelo. Proto jsem řasenku musela přestat používat, ale jako občas si ji ještě dám. Nevím čí to je, ale určitě kartáčkem. Jinak řasy udělá vážně krásné. To jsem spokojená s efektem, protože dodá pořádný objem a řasy nádherně prodlouží. Za mě super efekt, ale kartáček moc ostrý. Řasenka vytvoří efekt krásně umělých dlouhých řas a  s krásným objemem. Určitě doporučuji. 
Já mám hrozně velký problém i s mamkou sehnat řasenku, která nám bude vyhovovat. S touhle jsme ale spokojené obě dvě! Vždy ty reklamy na  řasenky slibují krásné prodloužení, ale většinou jsou to prostě ty reklamy a řasenka stojí za prd, ale tahle vážně nezklamala. ❤❤❤
Řasenka stojí 189Kč na Notino.cz


0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)