neděle 24. září 2017

LUSH COSMETICS

♥Ahoj všichni!
V rámci spolupráce mi e-shop CZ.LUSH.COM zaslal 4 věci, které jsem si vybrala a které jsem chtěla vyzkoušet.



1. CURLY WURLY - KOKOSOVÝ ŠAMPON
 Hutný kokosový šampon pro každého, kdo touží po hebkých a vyživených vlasech. Šťáva z citronu a papáji obsahuje ovocné enzymy, které vlasy do hloubky umyjí a dodají pocit svěžesti. Co jsme ještě přimíchali? Spousty sušeného kokosu a kokosového oleje, bohaté na proteiny a přírodní olej. Dále lehký jojobový olej pro hydrataci a lesk a extra panenský bio olivový olej, který pomáhá vlasy posilovat. 

Kokos miluji a tak jsem si vybrala právě tento kokosový šampon. Kokosový šampon má neuvěřitelně úžasnou vůni. Ach, jak já ten kokos miluji! Šampon má 250ml. Když jsem si umývala vlasy, tak v šamponu jsou i kousky kokosu. Šampon je sice skvělý, krásně vymyje špínu z vlasů a všechno, ale ty kousky kokosu zůstávají ve vlasech a pak to musíte vytahovat či vyčesávat. Kdyby v šamponu nebyly kousky kokosu, tak šampon je bez chybky. Doporučuji ho, až na ty kousíčky kokosu.  

Šampon stojí 495Kč a seženete ho na CZ.LUSH.COM


2. Kokosový krotitel hřív 
 Krémový kokos v tomhle šamponu je bohatý na bílkoviny a má mimořádné hydratační schopnosti. Pramen po pramenu hydratuje vaše vlasy a zanechá je hebké a silné. I vlasová pokožka si bude lebedit. Kouskem šamponu párkrát jemně přejeďte přímo po hlavě nebo rozemněte a napěňte mezi prsty a zapracujte do vlasů pro hutnou pěnu. Opláchněte a podle potřeby naneste kondicionér.

Další šampon, ale tentokrát tuhý šampon. Co oceňuji u značky Lush je ruční výroba, to je neuvěřitelné! Šampon opět krásně voní, akorát jsou na něm zase kousíčky kokosu, takže zase se ty kousíčky zacuchávají do vlasů, což mě mrzí, jinak by šampon byl bez jediné chyby. Krásně hydratuje a vyživuje vlasy a skvěle vymývá špínu a všechny nečistoty z vlasů.  

Tuhý šampon stojí 265Kč a seženete ho na CZ.LUSH.COM

3. Napojte žíznivé vlasy 

Jestli jsou vaše vlásky poničené, oživte svou pravidelnou péči touhle rozpustnou olejovou maskou. Je plná pečujícího extra panenského olivového oleje, mandlového oleje pro lesk a avokádového oleje pro rehydrataci žíznivých loken.


Maska mne zaujala hned na první pohled, tak jsem ji chtěla vyzoušet. Opět oceňuji ruční výrobu. Maska má takovou zvláštní vůni. Dále jí je hodně, takže když masku rozpustíte v horké vodě, tak ji je hodně. S maskou jsem spokojená. Je bez chyby, a určitě bych Vám jí mohla doporučit! Vlasy se jakoby "napijou" té masky a vypadají hned více přirozené a krásně vyživené. 

Návod:
Vložte kúru do vhodné nádoby (my na přípravu rádi používáme náš prázdný černý kelímek) a zapněte si rychlovarnou konvici. Doporučujeme si rovnou připravit také šálek čaje.
Pomalu přidejte malé množství horké vody a začněte s mícháním. Nespěchejte, přidávejte tolik vody, kolik bude třeba k úplnému rozpuštění, až vám zůstane v ruce prázdná špejle a vznikne bohatá krémová maska (může to trvat až 5 minut, akorát na dokončení vašeho čaje).
Ještě za tepla aplikujte na suché vl
a
sy a nechte působit asi 20 minut, aby se všechny ingredience daly do práce a dodaly korunku vaší kráse. Poté opláchněte a umyjte šamponem jako obvykle.


Maska stojí 285Kč a seženete ji na CZ.LUSH.COM


4. Sladké rty k zulíbání 
 Než začnete s líčením, ošetřete rty peelingem, který je vyhladí a vyleští. Rtěnka se pak bude snadno nanášet a vydrží. Stačí nabrat trochu na čistý prst a rty jemně promasírovat. Krupicový cukr se změkčujícím jojobovým olejem odstraní odumřelou kůži, dodá rtům hydrataci a rozjasní váš úsměv. Scrub na rty Bubblegum nezanechává nepříjemný pocit mastnoty, pouze chuť sladkého bonbónu, kterou můžete s chutí slíznout. Budete mít pusinku prostě k zulíbání.

A to nejlepší na konec!  Tento produkt mě zaujal asi nejvíce. Peeling úplně nádherně voní! Uplně báječně na rtech chutná, prostě úžasný! Vyzkoušejte sami! Rty mám vždy po peelingu krásně hebké a vyživené. Rtěnka se pak jednoduše nanáší a také déle vydrží.

' Tohle je skvost!
Už při otevření mě uchvátila ta vůně a barva, chcete to sníst! Poté co jsem jemně vmasírovala tu nádheru na pusu, proměnily se mé rty v něco neskutečně hebkého a voňavého a jako bonus bylo slíznutí a příjemná sladká chuť! '


Peeling stojí 245Kč a seženete ho na CZ.LUSH.COM

 
www.svetpodleklary11.blogspot.cz - KLÁRA NĚMCOVÁ

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)