pátek 30. června 2017

BIODERMA - LÉKERNA.CZ

♥Ahoj všichni. Po docela dlouhé době píšu recenzi ( ty co jsem vydala jsem měla předepsané ) jinak tento měsíc spíše vycházely články na téma různé STRAŠIDELNÉ PŘÍBĚHY, ale nebojte ty stále budou vycházet! Ale né tak často. Už je tu léto, je po vysvědčení a mám pro Vás přichystáno plno článků, které se týkají léta. 
Už asi měsíc a něco mám doma Micelární vodu a Krém.



Micelární voda Hydrabio H2O 
- Obal této micelárky se mi strašně líbí. Je takový jednoduchý a není přeplácaný, jak některé micelárky.
Micelární voda voní příjemně, je to lehká vůně,která je dosti příjemná. Biodermu mám celově ráda, protože má kvalitní produkty a zrovna tahle micelární voda je asi to nejlepší pro mě. Neuvěřitelně čistí pleť do hloubky, takže po použití několika vlhčených tamponků je Vaše pleť krásně vyčištěná a připravená k další péči. Akorát asi jediné mínus u této micelárky je to, že je docela drahá. No to asi celkově BIODERMA, ale radši si připlaťte za kvalitní věc! Perfektní hydratace, tonizace a čištění!


Micely obsažené v jejím složení odstraní make-up z obličeje i očí v jednom kroku. Přírodní patentovaný komplex D.A.F. zvyšuje toleranci pokožky.
Hydrabio H2O zanechává pleť jemnou a rozjasněnou.
  • Vynikající tolerance.
  • Nekomedogenní.

Způsob použití

Navlhčete vatový tampon. Očistěte/odličte make-up z tváře a očí. Jemně osušte.
Miceláru koupíte na LEKARNA.CZ a stojí 422Kč


 Bioderma Hydabio Perfecteur

- Tento krém se má používat po použití micelární vody. Zase strašně krásně lehce a příjemně voní a co mě snad nejvíc zaujalo je to, čím se krém aplikuje. Taková ta "PUMPIČKA" dá se říct.Krém se hned vstřebá. Není nijak mastný, ale na vysušenou pleť úplně ideální. Hydratace je za mě suprová. Krém splňuje to, co má a já jsem s ním jedině spokojená. Také pleť vyhlazuje a zlepšuje její přirozený vzhled. 

 Hydrabio Perfecteur okamžitě pleť vyhlazuje a zlepšuje její přirozený vzhled. Díky emulzi inspirované strukturou kůže, aktivní látky patentu Aquagenium pronikají hlouběji do pokožky a účinněji aktivují přirozený hydratační proces. Krém je obohacen o rozjasňující složky.
Díky jeho anti-UVA-UVB filtrům, Hydrabio Perfecteur poskytuje vysokou ochranu před škodlivými účinky UV záření a zabraňuje tak předčasnému stárnutí kůže.

Co pleti neprospívá

Znečištění, stres, chlad a UV záření každodenně přispívají k dehydrataci a předčasnému stárnutí pleti. Jakmile je pleť dehydratovaná, povrch kůže se naruší, vznikají jemné linky a pnutí. V tomto důsledku ztrácí pleť svoji barvu a je unavená.

Vlastnosti kérmu

  • Velmi dobrá tolerance.
  • Nekomedogenní.
  • Bez parabenů.
  • Hypoalergenní.
  • Jemná parfemace.
Krém koupíte na LÉKARNA.CZ za 446Kč










0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)