sobota 24. června 2017

Strašidelné příběhy: Nůž

To jsem byla sama doma, já a moje malá ségra Míša, má 4 roky, hlídala jsem ji a protože máme rodinnej baráček, máme doma 2 patra plus půdu. Tak jsme se koukali na telku a najednou nahoře na půdě jsme slyšeli kroky… tak jsem si šla pro nožík a šla jsem do druhého patra.
Nikdo nebyl doma kromě mě a Míši. Najednou nahoře bouchly dveře. Otočila jsem se, otevřela je a nakoukla do pokoje. Nikdo tam nebyl. Ani okno nebylo otevřené. Tak jsem se otočila zpátky a znovu začaly ty kroky na půdě. Plná strachu jsem vylezla po žebříku na půdu a najednou kroky ustaly. Na půdě se houpalo staré křeslo ještě z války…. ale nikde nikdo… slezla jsem dolů po žebříku. Šla jsem dolů za Míšou a byla vypnutá telka. Míša řekla, že se telka sama vypla. Uvědomila jsem si, že jsem nahoře nechala nůž. Šla jsem pro něj a on už tam nebyl.
Druhý den jsem ho měla zapíchlej ve dveřích s nápisem „nepátrej po mě“ …. ale já po nikom nepátrala… nevím, co se stalo….

Zdroj: http://bubaci.zolta.cz/2016/03/01/nuz/

 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)