neděle 4. června 2017

Co nesnáším na holkách? - Pomluvy a jiné věci

♥Ahoj všichni. Dnes nový článek na téma CO NESNÁŠÍM NA HOLKÁCH.. K tomuto článku mě inspirovala  jedna youtuberka a musím uplně souhlasit, proto to ted popíšu svými slovy.

No tak asi bych začla tím, že holky strašně hrozně moc pomlouvají. Asi nemají nic jiného na práci než pomlouvat ostatní a řešit co ten druhej nosí, jak se chová nebo cokoli. Holky zamyslete se, protože každý nebude tak jako Vy si přejete. Každý jsme jiný a tak to i zůstane. Strašně miluji holky ( a taky že takové znám) co musí imrvere dokola řešit třeba co mám na sobě. Jo chápu, třeba se jim to nelíbí nebo tak, ale sakra já si budu nosit co chci a nezajímá mě názor nějakých kraviček.. Já si maximálně nechám sdělit jejich názor, ale bohužel poslouchám jen sebe. Proto se neustále přestante ohlížet na ostatní dav lidí a jejich názory. Však náš život neřídí ten dav co má plnou hubu keců, ale díky bohu jen a jen VY! Tohle mě třeba hodně mrzí na holkách, které znám. Hrají si na kamarádky, ale za zády pomlouvají, až to není možné. 
Většinou to ty holky překrucují neskutečným způsobem a vymyšlý si vlastní pravdu, aby byly zajímavý. Já nevím mají potřebu řešit cizí životy a já na tohle nejsem já se soustředím na sebe a nebaví mě řešit život někoho jiného. " Jedna bába povídala "
Nebo pomlouvá druhé jak jsou tlustí a podobně. Sakra, když už to někomu říkáte tak v prvé řadě se podívejte na sebe. Pokud tohle někdo řekne třeba někomu kdo se snaží zhubnout, tak asi v životě se nepodíval do zrcadla. Jako doporučuji, aby jste se koukly na sebe a pochopily, že každý není podle vašich představ. Miluju i to když někdo pomlouvá jaké mám džíny, legíny, jaké nosím kalhotky (joo i takové se najdou), jaké mám tričko jestli mám trochu volnější nebo mám uplý a pak pomlouvat jaký mám špeky, jak jsem v tom tlustá.  

Takový holky bych liskala od rána do večera a upřímně i takové holky nesnáším. Říhám to naposledy nezajímá mě Váš názor, budu taková jaká chci a rozhodně budu nosit to co chci já a to co se líbí mě. Nezajímá mě to, že Vám se to nelíbí. Mně se to prostě líbí a budu to nosit. 
Taky neříkám furt jaké máte v tom špek jak jste tlusté. Joo a nejvíc mě dostává, když tyhle věci Vám říkají lidí, který jsou ještě dvakrát tlustší než vy, nebo Vám to říkají anorektičky ( co na nich všechno ale všechno jen visí).
V prvé řadě mrkněte na sebe a srovnejte si to v hlavě a pak se vyjadřujte.
Dále nesnáší na holkách to, že holky si furt ukazují chaty nebo se baví s kým si píšou a nebo si posílají screeny že "on mi napsal tohle" a "on mi napsal tohle"
Pardon, ale mě fakt nezajímá co jste si ským psaly, to je snad každého věc co si s kým píše, nemyslíte? Klasická situace  na základce.  
Mezi holkami panuje hrozná závist. Hlavně to, když jedné něco sluší a ta druhá radši řekne, že jí to nesluší, ať si vezme něco jiného. Protože prostě nechce, aby byla hezčí než ta druhá. Nebo někomu něco nesluší a ta "kamarádka" jí řekne jak strašně moc jí to sluší, jen aby  prostě byla hezčí než ta druhá. Tohle znám poměrně hodně nebo si to alespon myslím, tento případ je hlavně u těch falešných kamarádek nebo třeba i u normálních kamarádek..

Nebo mám něco nového a prostě panuje ta závist a ta kamarádka nebo kamarádky Vám říkají jak je to hnusné přitom, když jdou nakupovat ony tak si koupí to stejné, nebo ve stejném stylu...Umírám smíchy nad těmito  pipinami.
Nesnáším, když si holky fotí takový ty rádoby lesbický fotky, jak po sobě lezou nebo jak se fotí a při tom se líbají. Tohle je vážně hrozně nechutné a nevím jestli si myslí, že když se tak vyfotí, tak jsou IN nebo já vážně nevím. Né holky, když se takhle fotíte tak akorát dokazujete to jak jste nechutné a akorát si o Vás ostatní budou myslet, buť to že jste lesby nebo že jste opravdu tak nechutný. No já nevím. A ano i takové holky znám a mám je v okolí. 
Nesnáším když nějaké holky mluví vážně tak sprostě...Neříkám, že jsem v životě neřekla nic sprostého, ale nejvíc mě štvou ty malé holky, vypadají jak jsou roztomilé, ale když je slyšíte, tak akorát zůstanete hledět.. 
Neříkám, že každá holka musí mít jen jednu kamarádku,ale úplně jsem alergická na to, když kamarádka jde s kamarádkou a tý třetí hlavnější kamarádce nakecá, že jde bůh ví kam jenom proto, že jí nechce říct že jde s jinou kamarádkou. Tohle se mi stává poměrně často. Nebo nesmí přidat třeba společnou fotku, aby ta kamarádka nevěděla, že byla s tou jinou. No  a pak jí lže, že jde někam, ale prostě jí neřekne, že jde s tou jinou. Vadí mi, že tohle holky dělají, protože je to od nich hnusné. Nebo když se mi stalo že jsem byla ta druhá kamarádka a chtěla jsem se vyfotit s tou kamarádkou a chtěla jsem, aby tu fotku přidala na insta, tak ona radši nene ona nesmí vědět, že jsem s tebou. Pak by zase pomlouvala a nadávala mi, že se bavím s tebou.  

Když si nějaká kamarádka najde kluka a začne na Vás s prominutím srát a kašle na Vás a jakmile se s ním rozejde tak za Vámi dolízá a brečí, že se rozešli a chce abych ji nějakým způsobem uklidnila.
  Proč jsem vlastně psala tento článek? Protože prostě tady těchto holek je čím dál víc a hrozně mě to štve. Chci aby si ty které tohle dělají uvědomily co vlastně dělají a aby o tom popřemýšlely. Třeba si to uvědomí a popřemýšlejí nad nebou, ale to silně pochybuji. Jo a omlouvám se, že jsem psala občas nebo sprostě, ale jinak se tyto pipky nazvat nedají.
 

5 komentářů:

  1. Pěkný článek, povedl se! :)
    Bohužel, byť u holek je tahle neřest hodně rozšířená, tak se dost objevuje i na mužské straně barikády :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám sice více mužských přátel než ženských, ale přesto s tebou nemohu souhlasit. Celý článek je psán strašně jednostranně. Já vím, že je to o ženách. A o nesnášenlivosti. A každý může nesnášet, co jen chce. Ale přesto mi některé tvé názory přijdou příliš ploché.
    Asi bych se více zaměřila na argumenty a pokusila se ten článek nepsat tak moc násilnicky. Na mě ten článek působí nejen přehnaně negativně, ale i agresivně.

    Nakonec jsem neodolala a ke každém bodu se tedy vyjádřím.
    Pomluvy - Ty tu jsou a budou. Pomlouvají muži i ženy. Ale je třeba rozlišovat pomluvy špatné. Ty kruté, co ubližují. A pomluvy neškodné - jen předávání některých informací, které nikomu neubližují a neočerňují. Když je informace podložená, nedá se to asi považovat ani za pomluvu. Prostě předávání faktů. A opakuji. Dokud to někomu neubližuje, neškodí, tak to nepovažuji za tak hroznou věc. Každý občas pomlouvá a ani si to třeba neuvědomuje.
    Ukazování chatu - Na tom nevidím nic moc špatného, pokud se to nerozesílá všem, ale třeba jen nejlepší přítelkyni. Občas se chceš pochlubit, nebo chceš radu.
    Závist - Jo, tak s tímhle souhlasím. Závist je špatná vlastnost. A ukazuje to na nevyspělost jedince.
    Lesbické fotky - Vina. Mám několik fotek, které bys asi označila za lesbické. Ale nebyly foceny za účelem být in či něco jiného. Je to jen vzpomínka. Blbnutí. Nic špatného. Navíc to nikomu neubližuje. Co se mi, ale u tvého názoru tady nelíbí je použití slova nechutné. Nemusí se ti to líbit, ale jiným se to třeba líbí. Za nechutnou považuji masakr na lidech. Nebo zvratky. Ale ne fotky, které se mi nelíbí či mě odpuzují. Ale to se jen šťourám ve významu. A co mi vyloženě vadí je, že z tvého odstavce vyplývá, že být lesbou je špatné. Navíc jsi odsoudila jen fotky holka s holkou. Ne holka s klukem. Budí to pak dojem povrchnosti. Ale věřím, že to tak myšleno nebylo :)
    A teda říkáš, že tě nezajímají názory ostatních, ale tyhle slečny většinou také nezajímají názory jiných. ^^
    Sprosté mluvení - Občas mluvím hodně sprostě. Pomáhá mi to vypustit emoce. Uklidnit se. A občas není lepšího pojmenování. Mně osobně to tedy nevadí, pokud člověk nepoužívá sprosté slovo v každé druhé větě.
    Lhaní - Jediný bod s kterým se s tebou opravdu ztotožňuji. Lhaní je špatné. A ukazuje to něco i o přátelství. Narušuje to důvěru...
    Kašlaní na kamarádky - Láska je láska. Většinou bude mít přednost. Protože ve starším věku jde o lásku u které se předpokládá trvání. Ale každý člověk, holka nebo kluk, by měl být schopen vytvořit nějakou rovnováhu, aby právě nekašlal na své přátele. S tím souhlasím, není to správné.

    Ufff... Asi nejdelší komentář v mém životě :D
    Nechci se tě nijak dotknout, jen jsem měla potřebu se rozsáhleji vyjádřit. Z tvého článku totiž čiší až příliš velká nesnášenlivost a agresivita. I toto téma se dá vzít s humorem a nadhledem. :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo chápu tě. Já jen psala podle sebe a hlavne můj nazor. Proti lesbam nic nemam jen proste kdyz se tak foti holky o kterých bys to nerekla a znas je dost dobre a vis, ze nejsou lesby, tak je to sakra moc:)

      Vymazat
  3. Mne bys snad snesla. :D
    To, co jsi napsala, bohužel na hodně holek sedí. Třeba i na dřívější nejlepší kamarádku. Není divu, že její místo nahradil kluk. Ne ten na chození, ale prostě nejlepši kamarád.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)