středa 14. června 2017

Strašidelné příběhy: Strašidelná škola

Ve škole máme takovou šatnu, která vypadá jak vězení. Šla jsem do ní abych si tam dala boty (šla jsem úplně sama a byla zima a docela tma). Když jsem chtěla vyjít zpět do třídy viděla jsem černou postavu. Jen jsem polkla a utíkala pryč. Když jsem přišla do třídy bylo normální vyučování. A pak (nevím proč) paní učitelka otevřela dveře. Nebyl žádný průvan nic. A najednou se dveře samy zabouchly. Ale nikdo si toho moc nevšiml. Ale pak se dveře zase sami otevřeli a zas zabouchly. A to se opakovalo asi 5 min. Paní učitelka z toho byla docela překvapená, ale dál to nerozebírala. O přestávce jsem se šla podívat na kliku (máme dobrou kliku když ji někdo chytne jsou vidět otisky prstů ) Ale žádné tam nebyly.!
Když jsem přišla domů hned jsem se koukla na net co píšou o minulosti naší školy. Výsledek mě překvapil . Prý se tam v dolní šatně kdysi oběsila holka kvůli špatné známce. A zrovna v naší třídě se zabil i kluk kvůli té holce. No chodí mi mráz po zádech!

Zdroj: http://bubaci.zolta.cz/2016/03/01/strasidelna-skola/





0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)