pátek 30. června 2017

Labello Original Neon Edition intenzivní hydratační balzám na rty s bambuckým máslem


Značka Labello je již od svého počátku zaměřená na péči a krásu rtů. Jejím zakladatelem se stal Oscar Troplowitz, který přišel na trh s inovativní myšlenkou vytvořit balzám na rty. Značka Labello se ihned stala oblíbenou po celé Evropě a tyčinky na rty byly výjimečné i svým inovátorským obalem. Společnost se neustále vyvíjela a posunovala své výrobky vpřed. V roce 1935 značka Labello zaznamenala celosvětový úspěch. V současné době přestavuje společnost Labello širokou nabídku kompletní péče o rty pro ženy i muže.

Na tento balzám jsem četla recenze a hodně lidí píše "lákadlo na lidi" a řekla bych že je to i pravda. Proč? Protože je to klasickej balzám jako je Labello HYDRATE. Ale i přes to má balzám luxusní obal, třeba tento zelenej, ale existují třeba i: žlutý, růžový, fialový, modrý apod. Takže obal a vzhled balzámu - super. Musím říct, že 12hod. určitě nevydrží.To je samozřejmé. Vydrží tak cca 30-60min. No okolo té hodiny. Jinak příjemně úplně slabounce voní a hydratace je taková normální - dobrá. Není to nic extra, ale i tak ujde. Navíc balzám seženete na Notino.cz velmi levně a to za 51Kč, protože co jsem viděla v drogériích tak cena se pohybuje okolo 60-80Kč.

 Labello balzám seženete na Notino.cz

3 komentáře:

  1. Taky mám nějaké balzámy od Labella a jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já Labello neměla už od gymplu, tak jsem docela ale zvědavá, jestli za těch 10 let změnili recepturu. Ten neonový design je určitě teda lákadlo!

    Tereza z www.cityscape-bliss.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)