sobota 16. prosince 2017

Co koupit svoji mamince na Vánoce? 2.ČÁST


Máme tu pokračování článku Co koupit svoji mamince k Vánocům? 2.ČÁST

Snad každá maminka, pokud nemá problematickou pokožku používá tělové krémy. Já jsem si za poslední dobu oblíbila strašně Naturalium kokosové vyživující tělové mléko. Pokožku hydratuje, vyživuje, nádherně provoní, a zjemňuje. 

Úplně každý se sprchujeme a proto mě jako skvělý dárek napadl nějaký sprchový gel. Opět mě napadla kosmetická značka Ziaja, která je hodně oblíbená. Skvělým dárkem bude také určitě Ziaja goat's milk (krémové sprchové mýdlo) 

Jako další skvělý dárek je lak na nehty. Určitě bych nevybírala mezi nějakými, který se hned sloupnou, ale spíš bych se dívala po dražších lakách na nehty. Zaujal mě lak na nehty (gelový) od Sally Hansen, který je podle recenzí dobrý a dosti kvalitní a hned se neslupuje. Na výběr mají v mnoha barvách.

Asi každý naše maminka se líčí nebo používá alespoň řasenku. Co takhle jí udělat radost právě řasenkou? Dost dobrá řasenka je od Max Factor 2000 calories. Řasenka je určená pro objem a dobře se odličuje.

Když z každé řady kosmetiky něco vybírám, tak nesmím zapomenout na rtěnky. Zaujala mne Bourjois Rouge Edition Velvet tekutá rtěnka s matným efektem. Na výběr mají zase v mnoha barvách. Mrkněte a třeba najdete odstín i pro Vaši maminku. Navíc je krásně matná a na rtech vypadá dost dobře.

A jako poslední tip na dárek jsou oční stíny. Pořiďte mamince kvalitní štětec na oční stíny a k tomu právě ty stíny třeba od značky  Makeup Revolution Flawless Matte a Vaše maminka si vytvoří nádherný look!



0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)