úterý 12. prosince 2017

TIPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY 2017

♥Ahoj Všichni.
Za chvíli tu máme Vánoce a jelikož typy na dárky píšu každý rok v prosinci, tak Vám dám i tento rok  nějaké tipy na dárky.

Jako první bych začala námi holkami. Jelikož jsem holka, tak můžu říct sama za sebe, že vím co by nám holkám udělalo radost. Prakticky nám udělá radost všechno. Všechno dokážeme nějakým způsobem ocenit. Přece ale jenom Vám dám nějaké tipy. Nám holkám udělá radost každá maličká prkotina. Ať už jde o něco vlastnoručně vyrobeného nebo jen nějaký kousek oblečení, zaručeně nám vše dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Dám Vám i nějaký tip na kosmetiku. Mám známého a ten shání přeze mě nějaký parfémy. Parfémů už jsem vystřídala vážně hodně a myslím si, že ideálním dárkem je takový parfém od značky DKNY Be Deliciuos, který můžete sehnat na Notino.cz za příznivou cenu.
Myslím, že každé ženě vykouzlí úsměv na tváři nějaký parfém nebo jakákoliv maličkost.

Další tu máme skupinu mužů. To je hodně těžké, obzvlášť pro nás ženy. Co si ale já osobně myslím, tak muži dokážou ocenit také nějaký kousek kosmetiky. Třeba mě napadly zase parfémy třeba ty značky Hugo Boss nebo Calvin Klain.  Ty můžete také sehnat na Notino.cz  v sekci Notino.cz/parfémy.

No a další skupinu tu máme babičky a dědečky. To je hodně lehké protože babičky i dědečkové dokážou ocenit vše! Ocení i drobné maličkosti, třeba takové papuče, nějaké vitamíny, nějaký kousek oblečení. Já jsem ale hledala a našla jsem přímo dárkové kosmetické sady pro babičku! Udělejte ji radost! Mě se hodně líbí tato dárková sada Notino.cz





0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)