pondělí 4. prosince 2017

❤ JAK NA VÁNOČNÍ ATMOSFÉRU?❤

Ahoj Všichni.
Konečně tu máme prosinec a téměř celý prosinec budou u mě na blogu články různého typu co se týče Vánoc. Chci tu naladit, právě tu vánoční atmosféru! 
U nás už nasněžilo, ale jak tak vidím, nebo spíš myslím, tak ten sníh brzy roztaje. Nevím, ale myslím si to. 
Já Vánoce a vánoční atmosféru strašně miluji, tak se pojďme trochu do té vánoční atmosféry naladit!

Udělejte si takový Vánoční úklid. Svůj byt si vyzdobte. Třeba na okna si nalepte takové ty ,,nálepky'' které zase po Vánocích sundáte.

Někde, třeba na nějakém místě doma si dejte Vánoční světýlka a vždy večer si je zapněte. Budete tak pořádně naladění na Vánoce a navíc je to strašně krásné a také se budete cítit mnohem lepší!

Začněte péct cukroví! Už je nejvýší čas! Třeba takové perníčky Vám vykouzlí úžasnou atmosféru a provoní Váš byt!

Pořiďte si něco Vánočního! Teď mám na mysli nějaký kousek oblečení. Co třeba takový svetr s Vánoční tematikou?

No a asi to nejdůležitější jsou svíčky! Pořiďte si nějakou Vánoční svíčku, třeba svíčka s vůní skořice a jablka krásně ovoní Váš byt! U mě teda vedou YANKEE CANDLES, které bych Vám mohla jedině doporučit! TADY jich mají na výběr mnoho!  Sami se podívejte ZDE  a třeba si vyberete svoji vůni, kterou si zamilujete stejně jako já! 💕💖💝

Tak to by pro dnešek bylo vše💝 Tak se mějte krásně a užívejte prosinec. 💕💟❤ 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)