pondělí 18. prosince 2017

Suchý šampon na vlasy - Batiste Fragrance Cherry

Ahoj.

Dnes tu je opět recenze, ale tentokrát na suchý šampon Batiste.
Batiste je hodně populární ve světě beauty youtuberů/bloggerů..Všichni si ho chválí - chválím ho i já? Čtěte dál!

Začnu od toho obalu. Obal je velmi krásný. Jsou na něm velmi roztomilé třešně. Takže obal je za mě moc pěkně provedený a krásný. Jak už jste se asi dozvěděli, vůně je třešeň. Jako třešeň to doopravdy voní - moc příjemná vůně. Samozřejmě se najdou i lidí, kterým tento suchý šampon nevoní a nelíbí se jim obal.

Několikrát jsem šampon už použila, když jsem ráno měla trochu mastnou hlavu. Šampon jsem si nastříkala ze vzdálenosti 30 cm. Pak jsem vlasy ,,prohrabala" chvíli počkala a vyčesala. To vyčesání mi akorát zmastil vlasy do původního stavu.


Ale přišla jsem na způsob při, kterém se mi vlasy nezmastí. Ze vzdálenosti cca 15 cm si nastříkám šampon do vlasů trošku prohrábnu a je to! Takhle mi šampon velice pomohl a zachránil moje vlasy, aby nebyly tak mastné. Na obalu zezadu je ten první způsob obrázkově. Já osobně to tak už nedělám dělám to tak jak jsem vám popsala ( nevyčesávám šampon )


Tento způsob nemusí všem vyhovovat, protože kdo má třeba černé vlasy, tak kdyby si šampon nevyčesal měl by tam bílé skvrny, takže kdybych měla černé vlasy, tak bych se snažila suchému šamponu dát nějakým způsobem šanci.
Dále a asi nejčastěji používám tento Batiste suchý šampon na objem. Na objem vážně funguje vlasy nemám slehlé naopak  mají pěkný objem. Takový šampon jsem hledala už hodně dlouho a našla jsem  ho!


Batiste seženete na TADY za úžasných 93Kč.

zdroj fotky:  http://maklinamakeup.com/beauty/batiste-dry-shampoo-review/


1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)