středa 27. července 2016

Co s sebou na dovolenou? + místa, kam bych se chtěla podívat + typy na dovolenou

I když já nejezdím na nějaké ty dovolené k moři nebo do zahraničí, tak i přes to tu mám pro Vás článek CO S SEBOU NA DOVOLENOU? Určitě se mezi Vámi najde někdo kdo má jet k moři či do zahraničí, ale stále si opakuje otázku ,,CO SI MÁM VZÍT S SEBOU?" Pokud stále přemýšlíte, tak čtěte dál! Ještě bych chtěla dodat, že moji čtenáři jsou spíše holky, takže tento článek je pro nás holky. 



K MOŘI: 
ručník/osuška
opalovací krémy
zubní kartáček s pastou
mobil
nabíječku
sluchátka
oblečení ( triko, šaty , šortky, a hlavně plavky! )
sprchový gel / mýdlo (záleží na vás)
ženy -  ženské potřeby
nějaký balzám na rty
pas či kartičku pojišťovny (záleží na vás)
občanský průkaz
můžete i něco na zub
pokud se váš mobil vybíjí docela rychle tak si určitě pořiďte power banku! 
spodní prádlo
peníze na útratu
pokud letíte letadlem - letenku, ale to je samozřejmé
krém na obličej
čistící vodu na obličej
odličovací mléko
pokud se budete na dovolené líčit tak určitě kosmetiku
sluneční brýle
sponky / gumičky / čelenka do vlasů  
pokud berete nějaké léky, tak určitě léky 
slovník
klobouk
nějaká obuv
fotoaparát
žiletka
hřeben
zrcátko
suchý šampon
deodorant, parfém, tělový sprej 
papírové kapesníky
vlhčené hygienické ubrousky
kabelka

 Do zahraničí si v podstatě můžete vzít to samé co k moři.



Tyto věci jsou ,,asi" nejhlavnější. Já mám problém, že si vždy sbalím samé kraviny - samou kosmetiku a pak zapomínám na ty nejdůležitější věci, ale to bych nebyla já kdybych něco nezapomněla... Všichni co jedete na nějakou dovolenou ať už k moři, do zahraničí, nebo někde do České Republiky, tak si ji hlavně užijte! Já se na dovolenou dostanu asi až budu dospělá, protože moji rodiče mají vlastní obchod a jsou furt v práci, takže není čas, ale ráda bych se podívala třeba k moři. Závidím všem, co jedou k moři ( v dobrém smyslu ) kdo má ten stejný problém, jak já, tak nezoufejte! Ještě je plno času před námi, a já věřím, že až budu dospělá, že se určitě někam dostanu, ale jen pokud si udělám nějakou dobrou střední školu a najdu si nějakou práci, která mě bude bavit. 
A teď vám řeknu, kam bych se chtěla podívat..

Kam bych se chtěla podívat?  

Asi můj největší sen, kam bych se chtěla podívat jsou místa jako třeba Las Vegas, Miami, New York, Londýn.. A víte proč? Protože se tam prostě chci podívat, podívat se po místech a tak. Jako malá jsem měla docela hodně ráda Hannu Montanu a vždy jsem si říkala, že tam za ní pojedu, ale teď tam nechci jet kvůli Hanně Montaně, no, ale strašně ráda bych se chtěla setkat s někým slavným ( Selena Gomez, Miley Cyrus a plno dalších) jenže vím, že je to nemožné..Nebo bych chtěla jít na ty velké koncerty, chodit po nočním městě a tak no.. A asi můj nejšílenější sen, kam bych chtěla jít jsou horské dráhy.. Asi si myslíte, že jsem nějaká blázen, ale chtěla bych to zkusit no..:D


Horská dráha v Německu..

 
Miami.

 
New York.






Las Vegas.




Londýn



 Ale také jsou místa u moře, kam bych se chtěla podívat. Ale jak říkám není čas a kdyby byla ta možnost jet, tak bych neváhala a hned jela.. 


Hawai


Mauricius
 
Chorvatsko


 
Karibik



Kanárské ostrovy..


Jsou to vážně krásná místa, které bych chtěla navštívit..
Samozřejmě jsou také místa v České republice, např: Karlštejn, Pražský hrad, Propast Macocha a třeba i různé zámky a hrady, docela hodně mě zajímá historie..

TYPY NA DOVOLENOU ( nejedná se o  spolupráci!)

Trošku jsem hledala nějaké dovolené, která by vás vyšli podle mě docela levně..Našla jsem,to co jsem našla. :)

Cena u této dovolené mi přijde celkem v pohodě. :)

Chorvatsko, Biograd: 7 nocí pro 1 osobu s plnou penzí v penzionu 500 m od pláže s bazénem + možnost busu jen za 2 790 Kč.

 

Zdá se Vám tato cena docela dobrá? Napište do komentářů, ráda si počtu..

 Více o této dovolené >> ZDE  

 

Pokud jste radši pro dovolenou v ČR, tak jsem taky pro Vás něco našla.  

 

3-6 denní dovolená u Karlových Varů v hotelu Ring. Jen za 1699Kč.

Více o této dovolené >> ZDE  

( na stránce vám jedna milá paní poradí, kdyby jste si nevěděli rady)  

8 komentářů:

  1. Já nikdy v zahraničí u moře nebyla. Ani mě to neláká. Moře vůbec, nejsem "vodní" tip, ale mám ráda památky. Takže bych ráda na ně. Jsem ale toho názoru, že máme i hezké památky a místa u nás v ČR, takže toho využívám a chodím různě po výstavách, muzeích a podobně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych se chtěla podívat na Bali nebo na Kanáry :)
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kanáry jsou opravdu krásné! :)
      Do soutěže jsem se zapojila. :)

      Vymazat
  3. Já bych se chtěla podívat do Thajska a Slovinska :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Po maturitě plánuji odletět do New Yorku :3 Snad to vyjde, jak maturita, tak New York :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky k moři nejezdíme, ale mně by stačilo třeba Řecko, Paříž, a hlavním snem ja Hawai. A krásně musí být i v Brazílii-teba Copacabana.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)