Recenze #9 - Megaknihy.cz - Hororová kniha Carrie

Ahoj všichni.
Dnes mám pro Vás recenzi na úžasnou knihu Carrie. Mimochodem je to horor kniha a já miluju horory, jak filmový tak i knížní! Tento horor Carrie jsem viděla i ve filmu a horor se mi moc líbil.

Kniha mi tedy přišla takto - EKOLOGICKY ZABALENA.
 Když jsem balíček otevřela, tak na mě vykoukla tato skvělá kniha! + Nálepka, 2x záložky.
Chci moc poděkovat Megaknihy.cz za poslání a také se omlouvám, že píšu tak pozdě.
 Autor: Stephen King
Tuhle knihu doporučuji všem, kteří milují horory a baví je to. Jak říkám tento horor jsem viděla i ve filmu a je úplně super. Asi se ptáte o co tedy šlo? Ve filmu má tedy hlavní roli šikanovaná dívka Carrie Whiteová s telekinetickými schopnostmi. Carrie je také terorizovaná pošílenou matkou, která je fanatička. Také se jí smáli spolužáci za svůj vzhled a někdy i učitelé. Měla nejlepší kamarádku, který se zabila ( spadla z okna na auto ) Carrie z toho byla úplně vyděšená a pak se začlo to všechno dít..
To podobné se odehrává v knize. Ale přeci trošku jinak. Carrie se sprchuje někde se svými kamarádkami a najednou dostane menstruaci a krev ji teče po nohách, samozřejmně holky se jí začly smát. Nebyla vůbec oblíbená.
Carrie se rozhodne za své trápení pomstít. Využije k tomu své objevené paranormální schopnosti.. Víte jaké?  ( Přetrhá dráty vysokého napětí, zvedne do vzduchu kostelní lavice, nechá vybouchnout benzinovou pumpu, spustí na střechy ničivý déšť kamenů, zboří domy, a to hlavní ! Způsobí neuhasitelné požáry(požár způsobila i ve filmu, kde šla na nějakou oslavu nebo párty, první si se všema rozumněla a najednou se jí všichni začli posmívat, kde nebyl její kluk. Carrie se jim pomstila, že způsobila neuhasitelný požár, kde všichni zemřeli dokonce i ona. Přežil hlavně její kluk, který byl z její smrti velice rozhozený a po Carriiné smrti na ni furt myslel. Carriie vytvářela  děsivou tragédii nebo spíše apokalypsu. Asi to byl maturitní ples, který změnila v děsivé místo.
28. května v 0:45 se stalo v městě Chamberlainu kritická situace. Škola zhořela na izolovaném místě a celý střed města byl zachvácen ohněm. Všechna voda byla v této oblasti spotřebovaná. Na Carlin street vypusk požár od spadených elektrických drátů. Měl nakonec zachvátit celý severní konec ulice včetně bungalovu v , kterým Margaret Whiteneová porodila svou dceru.

Knihu si můžete koupit ZDE.
Vážně super kniha! Doporučuju!