pondělí 25. července 2016

Recenze #12 - RYOR

Ahoj všichni.
Dnes bych vám chtěla ukázat pár produktů od RYORU.
Děkuji moc RYORU za zaslání produktů.
Ryor je přírodní česká kosmetika.

1. Zjemňující cukrový peeling LEMONGRASS /NOVINKA!!!/
Fakt skvělý peeling, který si oblíbila i moje mamča! Tento peeling má za úkol odstraňovat odumřelé kožní buňky a musím říct, že je úkol splňuje dobře! Peeling naneste na celé tělo a opláchněte! Výsledkem je krásně hebká a vláčná pokožka. Peeling se má používat 1-2x týdně na mokrou pokožku. Všem doporučuji! Budete spokojení, tak jak já. Navíc je peeling za super cenu! :)
Kupte ZDE
Cena je 140 Kč.


2. Osvěžující sprchový gel LEMONGRASS
Další skvělá věcička, je tento sprchový gel, který osvěžuje. Pokožku osvěží hlavně v horkých letních dní, takže za mě je tento sprchový gel jednička! Splňuje to, co má v úkolu. Navíc je vhodný i pro intimní hygienu, což také oceňuji. Sprchový gel, také pokožku zvláční a chrání, aby jste neměli pokožku suchou. Také je za super cenu, tak neváhejte a kupujte!
Kupte ZDE
Cena je 89 Kč.

3.Lipored Ultra - emulze k redukci tuku a celulitidy.
Tento produkt mě velice překvapil! Je to přípravek z mořských řas, středo mořských bylin a kofeinu. Jeho úkol je odbourat tuky a zabraňovat Novému usazování.. Také je vhodný na celulitidu! Aplikujte emulzi na prohřátou pokožku ráno a večer na oblast nohou,stehen,hýždí,břicha i paží. Velice tento produkt chválím, protože dělá co má! :-)
Kupte ZDE
Cena je 198 Kč.

4. Vzorečky
Novinka! - Matující krém s pudrovým efektem.
Pro mě a zase pro mojí mamču skvělý krém! Používám ho spíše ráno, abych se neleskla, protože je matující. Pokožku hydratace a vyživí.Krásně se hned vstřebá. Také obsahuje extrakt z přímořského heřmánku,který pokožku zklidňuje.
Kupte ZDE
Cena je 139,00 Kč (50ml)

Trio - aktivní krém SPF 30 cílená ochrana pleti.
Já krému od ryoru miluji, protože dokážou pomoct, tak jak mají! Tento super krém je navíc s SPF 30 a je polo mastný. Pokožku hydratuje po celou dobu.
Kupte ZDE
Cena je 151 Kč (50ml)

Rozjasňující make-up 8v1 DARK (voděodolný),LIGHT(voděodolný), MEDIUM jsem použila a zapomněla vyfotit, proto není na fotce.
Super make up! Jsem spokojená, doporučuji všem!  (sjednocuje barevnosti pleti,minimalizuje póry a vyrovnává nerovnosti,hydratuje,rozjasňuje,zmírňuje projevy zarudnutí,chrání před UV zářením, zmatnuje a zvláčňuje pokožku.) +
DARK KUPTE ZDE cena je 178,00 Kč (30ml)
LIGHT KUPTE ZDE  cena je 178,00 Kč (30ml) 
MEDIUM KUPTE  ZDE  cena je 178,00 Kč (30ml)

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)