úterý 12. července 2016

Upeč si sám/a #1 - Tvarohový cheescake

Ahoj všichni.
Rozhodla jsem se, že chci psát i receptové články a nevěděla jsem jak tuhle sérii pojmenovat a první mě napadlo upeč si sám/a.

Co budeme potřebovat: 
500 g - měkkého tvarohu ( je jedno jaký -  já použila vaničkový  )
190 g - zakysaná smetana
60 g - vanilkového cukru ( můžete víc, protože tam bude šťáva z citronu tak to bude kyselejší )
4 vejce
1 citron
Pečící papír
Forma na dort 
Mixér

Na korpus:
300 g - máslových sušenek ( já použila víc )
150 g - másla


Postup:
Jako první si sušenky dáme do mixéru a mixujeme dokud se sušenky nerozdrtí..





Až budeme mít všechny sušenky rozdrcené přidáme je do mísy  a přidáme másla. Rukou hnětáme do té doby než bude máslo spojené se sušenkami.


















 Nezapomeňte vyplnit formu pečícím papírem!



Až máme sušenky s máslem spojené začneme vyplňovat spodek formy tedy korpus ( dáváme také 
hodně do boku ) a až máme vyplněnou formu dáme do trouby a pečeme na 120 stupnů - 10 minut.

Než se nám korpus upeče uděláme si další krok. Dáme do mísy 500 g tvarohu s 60 g cukru. A mixérem šleháme.

Dále vmícháme zakysanou smetanu:



Přidáme 4 vejce a šleháme.

Dále si rozkrojíme citron na dvě půlky. Z jedné půlky vymačkáme šťávu a z druhé nastrouháme citronovou kůru.
A mixujeme!
Jak se nám sušenkový korpus upeče nalijeme tvarohovou náplň na korpus a dáme péct na 1 hodinu a Pečeme na 120°C


Že je cheescake hotový poznáme tak, že na povrchu má zlato - hnědou barvičku.Během pečení neotvírejte troubu a nezkoušejte špejlový test zda je cheescake hotový! 

Výsledek vypadá takto: 

Dort je opravdu výborný! U nás všem chutnal a snědl se hned! Pokud nemáš co dělat nebo tě honí mlsná určitě zkus tento cheescake! 

6 komentářů:

  1. vypadá dobře :) já se taky chystám na cheescake, ale trošičku jiný recept :) Doufám, že se mi povede jako tobě ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam tak ten vyzerá úplne chutne!! :) :) Ja keď robievam cheesecake robievam ho z toho syru Philladelphia a tiež je veľmi chutný :)

    Ajvenova

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá skvěle! Já ještě nikdy cheescake nepekla, ale nejspíš se překonám a konečně to zkusím :D
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)