úterý 5. července 2016

Moje kosmetické letní nezbytnosti

Ahoj všichni! 
Na dnešek jsem si pro vás připravila MOJE LETNÍ NEZBYTNOSTI. V tomto článku vám ukážu věci bez kterých bych se asi v létě neobešla.
Taky bych chtěla říct, že tento článek bude trošku víc delší, chystala jsem ho pro vás už delší dobu!
V létě bych se asi neobešla bez mých oblíbených sprchových gelů od Balei.
Obchod: DM
Cena: Jeden za 25 Kč
První sprchový gel je s vůní malin a citrusové trávy. Musím říct, že moc krásně voní!Jsem milovník sprchových gelů!


 Další letní nezbytnost je tělový  krém od Oriflame. Je s třpytkami a Mooc krásně voní.
Obchod: Oriflame
Cena: Nevím, protože jsem ho dostala od mamky.
Krásně tělo hydratuje a celé ho provoní.















 Vůbec nevím, jak bych se obešla bez opalovacích krémů. Na opalovací krémy jsem psala recenzi kterou si můžete přečíst ZDE
Dále tu mám krém od Avonu, který je dětský a voní po melounu. Další krém na který jsem nepsala recenzi je krém s názvem SAHARA, který je také od astridu, ale recenze na něj nebyla. Všechny krémy, které vidíte na fotkách jsou úžasné a jsem s nimi moc spokojená.
Obchod: Astrid, Avon
Cena: U krému Sahara 155 Kč. U Avonu nevím, krém jsem vyhrála v soutěži. U dalších krému od Astridu se cena pohybuje okolo 79,90 Kč až 199 Kč.

Další nezbytností je repelent odpuzovač hmyzu a repelent gel. Tyto věcičky se mi hodí třeba, když jdu do lesa a jsem s nimi spokojená.
Obchod: První ASTRID, druhý ALPA
Cena: Nevím, oba repelenty jsem dostala.


 Neobešla bych se bez mých oblíbených parfémů a toaletek.
1. Little Lace Dress ( parfém ) , 2. Scent essence passion fruit (toaletka ), 3. Mesmerize (toaletka ), 4. Perceive (toaletka)
Obchod: Všechny vůně jsou z Avonu
Cena: 1. Little Lace Dress - Ve focus magazínu 249 Kč - normálně v katalogu okolo 299 možná miň Kč
         2. Scent Essence Passion fruit - Ve focus magazínu 89 Kč - normálně v katalogu 199 Kč
         3. Mesmerize - normálně v katalogu okolo 399 Kč možná miň ( Dostala jsem ji k Vánocům )
        4. Perceive - normálně v katalogu když je v akci kolem 119 Kč možná více


 Další nezbytností je korektor s čajovníkem Love Nature, který v létě zakryje nedokonanosti pleti a zároveň je hojí.
Barva do zelena: První krok, nedokonalost potřete zelenou barvou, která obsahuje čajovník a nedokonalost hojí.
Barva do hněda: Zakryje nedokonalost a zelená barva léčí..
Obchod: Oriflame
Cena: 159 Kč


















 Další je řasenka SCANDDALEYES. V létě krásně natočí řasy!
Značka: Rimmel London
Obchod: Drogerie teta
Cena: okolo 199 Kč

 Další je S.O.S krém - gel, který se nanáší pouze třeba na akné a vytváří takovou masku, která ztuhne a snaží se akné vyléčit. Doporučuji pro ty, kteří trpí akné!
Značka: ISANA joung
Obchod: Rossman
Cena: 39,90 Kč
Jako další nezbytností je DEO - BODYSPRAY od Balei. Je s vůní citronu a vanilky a je úžasný! Vůně krásná a ochrana proti pocení taky, také se používá jako tělový sprej.
Značka: Balea
Obchod: DM
Cena: 29,90 Kč

 Další je odličovací mléko a čistící voda. Mléko krásně odlíčí a voda krásně vyčistí pleť! To mi v létě nesmí chybět v kosmetické taštičce!
Obchod: První Oriflame, druhý Avon
Cena: Mléko - kolem 70 Kč
        Voda - kolem 50 Kč


 Další věc bez které se neobejdu je  INTENZIVNÍ VYŽIVUJÍCÍ DUÁLNÍ SPREJ S LUXUSNÍMI OLEJI PRO VŠECHNY TYPY VLASŮ.. Když si umyji hlavu tak si sprej nastříkám do vlasů, sprej mi vlasy krásně vyživí !
Obchod: Avon
Cena: Kolem 99 Kč


 Pro mě jedním z nejdůležitějších je krém na obličej! Krém naprosto úžasně voní po kakaovým másle a pleť krásně hydratuje a vyživí!
Obchod: Avon
Cena: okolo 59 Kč



 Také mi nesmí chybět kuličkový deodorant, který voní po grepu a je naprosto skvělý! Vůbec se po něm nepotím..Myslím že je i docela levný!
Značka: Balea
Obchod: DM
Cena: 19,90 Kč

 Doufám, že se Vám tento delší článek líbil!

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář! :)