středa 6. července 2016

Na minutku s Klárou #1 - Vysvědčení, jak to bude dál?

Ahoj všichni.
Dlouho jsem přemýšlela, jak mám tuto sérii pojmenovat a nakonec mě napadl tento název ,,NA MINUTKU S KLÁROU".Vůbec nevím kdy tyto články budou vycházet, ale asi logicky, když vám budu chtít o něčem popovídat. Jako první téma o, kterým bych s vámi chtěla mluvit je vysvědčení. Z vysvědčení jsem nebyla nějak nadšená, ale jsem ráda, že to nedopadlo hůř. Měla jsem jednu troju - tedy z matiky. Matika mi vůbec nejde, a jsem ráda, že jsem to dotáhla na trojku a , že to nedopadlo hůř! Dále jsem měla čtyři dvojky a to tedy z přírodopisu, dějepisu, tělocviku, a fyziky. Ještě jsem zapomněla dodat, že vysvědčení je ze 7. třídy.Asi se divíte proč mám z tělocviku dvojku, ale řeknu vám to takhle já nejsem žádný génius na tělocvik, řeknu to slušně paní učitelka mi nevyhovovala, a spolužáci hráli jen mezi sebou a vůbec jsem neměla náladu se tam prát o míč. To je asi hlavní důvod, jinak mě tělocvik vůbec nebaví, to si radši jdu zaběhat sama, nebo si zacvičím doma, než aby se na mě dívali lidi a kybycovali mi do toho jak to dělám špatně. Prostě si jedu podle svého..Další téma, které bych chtěla rozebrat je JAK TO BUDE DÁL, asi si říkáte co jak bude dál? Myslím to s článkami. Chtěla bych se na mém blogu také více věnovat receptům ( různé koláče, a jiné jídla ) ale nevím jak to budu stíhat, protože příští týden budu možná hlídat synovce a asi od 17. července jedu na chatu k babičce, kde nebude wifi. Takže vůbec nevím jak to ted budu stíhat.Dále bych se chtěla více věnovat líčení, kde budu sestavovat třeba líčení k vodě, na léto atd. Ale záleží jak mi to vyjde s časem. Také teď jezdím s kamarádkama do vedlejšího města nakupovat nebo se tam jen podívat. Budu se snažit, aby články vycházeli normálně, ale nic neslibuji..Teď se přesuneme na téma JAK BUDOU VYCHÁZET ČLÁNKY. Jelikož je to léto nemám školu a mám víc času se blogu věnovat, tak bych chtěla, aby tedy články vycházeli pokud možno co druhý den a chtěla bych psát také ty ,,letní články"...
Tohle by bylo asi všechno o čem bych s vámi chtěla mluvit. :)
Mějte se hezky a užívejte léta! Papa..
 

3 komentáře:

  1. Tak jsem zvědavá na letní články a snad ti ten plan-psát co dva dny vyjde :) uzivej si léto <3
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem zvědavá na letní články a snad ti ten plan-psát co dva dny vyjde :) uzivej si léto <3
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jedna trojka je v pohodě :) Z tělocviku si nic nedělej, taky jsme z něj neměla vždycky jedničku a na střední už vůbec ne :D Na střední nám známkovali naprosto každou činnost, kterou jsme dělali -_-
    Jinak hezké prázdniny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)