sobota 16. července 2016

Recenze #11 - Bio2you 2. část

Ahoj všichni.
Dnes mám pro Vás 2. část recenze na produkty Bio2you. V minulém článku jsem vám představila šampon pro normální a mastné vlasy a lesk na rty. Dnes Vám představím řasenku,lak na nehty, a rtěnku

Tato rtěnka se zdá dražší nebo spíš všechny produkty, ale je to o kvalitě. Musím přiznat, že jsem si vybrala docela tmavou, protože já jsem blondýnka a sluší mi ,,prej" spíš světlejší, ale když mě se líbí hlavně tmavé barvy! A tato barva je přesně pro Vás, kteří také milujete tmavé barvy! Rtěnka je super! Úplně suprově hydratuje a je s panthenolem. Příjemně lehce voní a rty krásně zvláční a nevysušuje je! Barva vydrží poměrně dlouho na rtech. 
Bio2you mají na výběr z několika odstínů. Já jsem si vybrala DUSK..
Stojí 329 Kč a koupit jí můžete ZDE







 Jako další mi Bio2you zaslali řasenku. Proč? Protože já a mamka máme problémy sehnat řasenku, která by nám vyhovovala. Buď nemaluje nebo je vyschlá. Chci vám představit tuto řasenku, která je samozřejmně bez parabenu a je pro objem řas. Sami se koukněte na gifu, jak krásně natočí řasy a dodá objem. Její kartáček má tenké štětinky a je docela veliký, právě pro to, aby natočil řasy. Můj názor je, že řasenka vážně dodá objem a hodně je natočí! Vážně super věcička, která pomůže!
Řasenka stojí 359 Kč a koupit si ji můžeš ZDE





A jako poslední je suprový lak na nehty! U tohoto laku si musíte dát, akorát 2x vrstvy jinak,když si dáte 1x vrstvu, tak je lak docela světlý. Tento lak je určený především pro křehké nehty. Vyživý nehtový povrch a zabranuje lámání a štěpení nehtů! Tento lak je stvořený přesně pro mě, protože nehty se mi strašně lámou a třepí. Dlouho jsem hledala nějaký lak, který by mi pomohl a asi jsem ho našla. Když mám dvě vrstvy a umívala jsem nádobí a koupala se, tak se mi lak vůbec nesloupl, což hodně oceňuju, protože mám plno laků z AVONU a všechny se mi sloupnou už když něco dělám nebo když se koupu. Lak tedy na nehtech zatvrdne a zůstane lesklý po dobu až 5 dnů. Kdo máte problémy s lámáním nehtů a třepením, tak určitě vyzkoušejte tento lak! Když pomůže i mě, tak i vám! 
Lak stojí 189 Kč a koupit si ho můžete ZDE




 Ještě jednou moc děkuji BIO2YOU za zaslání produktů.

 MĚJTE SE A UŽÍVEJTE LÉTA!

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář! :)