neděle 10. července 2016

Recenze #8 : Rozlévané Parfémy

Ahoj všichni.
Dnes mám pro Vás recenzi na vzorečky parfémů ze stránky Rozlévané parfémy
Chtěla bych moc poděkovat stránce za umožnění zaslání vzorečků.


 
Vzorečky mi přišly v této krásné mini taštičce:   




 1. BC119:

EdP BC119 Inspirováno D&G Light Blue

Tento parfémek mi připomíná nějakou vůni mojí mamky. ( Možná jí má ). Nebo je tu druhá možnost nemá jí, ale někde jsem ji už cítila. Složení: zelené jablko, zvonky, citron, jasmín, bílá růže, cedr, ambra, pižmo. Parfémek mi moc voní. Tedy voní mi všechny co jsem si vybrala, ale je jeden, který mi voní nejvíc! Čtěte dál a dozvíte se.

30 ml = 279 Kč

50 ml = 399 Kč

100 ml =  699 Kč

 2. BC005: 

 

EdP BC005 Inspirováno DKNY Golden Delicious

Jak mi vzorečky přišly hned jsme je s mamkou a tetou očuchaly. A tento nejvíce voněl mojí tetě. Mě také voní.Vůně mi přijde taková lehká a ideální na léto. Složení: Jablko, květ pomeranče,švestka, růže,konvalinka, orchidea,santálové dřevo,pižmo.Opravdu překrásná vůně! Nejvíc se asi hodí do horkých dnů. !

30 ml = 279 Kč

50 ml = 399 Kč

100 ml =  699 Kč

 3. BC097:

EdP BC097 Inspirováno Chanel Coco Mademoiselle 

Abych řekla pravdu v této vůni mi vadí opravdu něco hodně silného. Jinak vůně docela pěkně voní a doporučuji ju pro ty, kteří mají rádi silné svěží vůně zase vhodná do letních horkých dnů. Složení: pomeranč,Bergamon,růže,jasmín,pačule,vetiver.

30 ml = 279Kč

50 ml =399Kč

100 ml = 699Kč

 4. BC144:

 EdP BC144 Inspirováno Chloé Roses de Chloé

 Tato vůně hodně voní mojí mamce a tetě. Přemýšlí jestli si vůni koupí, protože opravdu krásně voní. Za mě taky krásně voní a všechny vůně dlouho vydrží. Složení: růže,broskev,karafiát,jasmín,vanilka,pižmo,cedr..

30 ml = 279 Kč

50 ml = 399Kč

100 ml = 699 Kč

 5. BC104:

 EdP BC104 Inspirováno Dior Hypnotic Poison

Říká se to nejlepší na konec! Tuhle vůni si nejspíš budu kupovat, protože ta vůně je úplně skvělá! Lehká a ideální do všech ročních období, je jemná a dlouho vydrží. Není úplně silná, prostě taková lehká. Za mě nejlepší vůně! ♥ Asi mi nejvíc voní, protože je tam kokos, který miluji! Složení: Kokos,švestka,morela,růže,konvalinka,indický jasmín,tuberoza,santalové dřevo, vanilka,pižmo.

30 ml = 279 Kč

50 ml = 399 Kč

100 ml = 699 Kč


 Všechny vůně zakoupíte na stránkách Rozlévané Parfémy   ( Do vyhledávače musíte zadat číslo vůně ) 

1 komentář:

  1. Ten podľa Coco Mademoiselle by mi určite padol do oka ako prvý ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ * Giveaway * ♡

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)