pátek 8. července 2016

Lehké letní líčení

Ahoj všichni. 
Dnes mám pro Vás první článek z letní série LEHKÉ LETNÍ LÍČENÍ.
Musím říct, že nejsem žádný profesionál a dělám to podle sebe, tak si prosím nechte komentáře typu ,, Neumíš se ani nalíčit " atd.

Jako první jsem pleť důkladně vyčistila čistícím mlékem od Oriflame. 
  
Dalším krokem je pleť namazat krémem - dodat jí hydrataci. Používám krém od Avonu NUTRA EFFECTS, který má SPF 15 a krém mi velice vyhovuje také má krásnou vůni.

Jako další používám krém na oční okolí od Oriflame, ale tento krém nepoužívám často jen někdy, když mám třeba vetší kruhy pod očima.


Jen pro upozornění - make-up nepoužívám! 
Pro zvýraznění lícních kostí používám rozjasňující perly od Avonu.
Houbičkou perly nenanáším. Nanáším je štětcem.



Jako další použiji oční stíny od ORIFLAME. ( oboje jsou od Oriflame ) 

Použiju z fialových barev tu nejsvětlejší a z druhé paletky použiju trochu oranžové na zkombinováni. A lehce prsten rozmažu.


Dalším krokem si upravím obočí. Sada na obočí je od Oriflame. Použiji tedy tmavší barvu a voskem zakončím.



Jako další jsem si tužkou udělala velmi slabé linky ( berte to s rezervou linky si dělám asi po druhé za život )Tužka je tedy od Oriflame z edice Giordani Gold.


Jako další jsem použila řasenku od Oriflame. 


Líčení jsem zakončila balzámem, který dodá lehkou barvu a lehký třpyt. Balzám je od ELLIE s příchutí Cherry.




Tady je závěrečná fotka :)




CO ŘÍKÁTE NA LÍČENÍ? LÍBÍ SE VÁM?

6 komentářů:

  1. Tu řasenku mám taky a jsem s ní moc spokojená, jinak líčení je pěkné, mám takové jednoduché moc ráda :).
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc jsem ráda, že se ti líbí. :) Do soutěže se ráda zapojím. :)

      Vymazat
  2. Pěkné líčení :) A rada pro tebe, alespoň já to tak cítím. Líbila by se mi tam vždycky ještě pokaždé fotka po každém nanesení produktu, aby byl vidět na tobě ten postup a ne jen výsledek :) Neber to nijak zle, i tak je to fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné líčení, nedávno jsem napsala článek o více typech letních líčení, budu ráda, když se mrknete :) http://ylotanne.blogspot.cz/2016/07/summer-makeup-ideas.html :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)