pátek 15. července 2016

Recenze #10 - Bio2you 1. část

Ahoj všichni!
Dnes mám pro Vás recenzi na dva produkty od Bio2you. ( bude i 2. část )
Chtěla bych moc poděkovat Bio2you za zaslání produktů.
Také vám chci říct, že v neděli 15.7 odjíždím k babičce na chatu na týden, kde nebude wifi ani internet  zkratka nic. Tak týden nebudou články, ale snad nevadí.

Já mám strašný problém s mastnými vlasy. Furt se mi mastí, takže si je musím co dva dny umývat a proto mi Bio2you zaslali šampon, který je pro normální a mastné vlasy.Šampon mě velice překvapil a jsem z něho moc nadšená a také mám ze šamponu radost. Šampon mi vlasy krásně vyživyl, takže už je nemám tak roztřepené, moc se mi nemastí a vždy když si vlasy umyju tímto šamponem tak jsou hydratované a lesklé. Šampon se tedý aplikuje na mokré vlasy, jako každý jiný šampon ( nemluvím o suchém šamponu ) a má se nechat působit po dobu 1-3 minut. Šampon má 250 ml a má takové zvláštní otevírání, že nahoře zmáčknete, zatlačíte a nahnete šampon a šampon vám vyteče do ruky a pak už jen nanášíte do mokrých vlasů.Má také příjemnou vůni! Šampon  je tedy složený jen z přírodních věci a je bez parabenu, proto je složený ze samích dobrých věcí např. extrakty z rakytníku,kopřivy,heřmánku, grapefruitu, a aloe vera. Vidíte? Samé dobré věci! Také jsem chtěla dodat, že Bio2you je přírodní značka a všechny produkty jsou bez parabenu! ( Parabeny tzv. Zahuštovadla, chemické látky široce užívaných jako konzervační činidla v kosmetice, a farmaceutickém průmyslu.) Neobsahují alkohol,barviva, ani živočíšné přísady! Sice je tato značka Bio2you docela drahá, ale je kvalitní, bez parabenu, a je přírodní. To už je lepší si koupit něco dražšího než si něco koupit u vietnamců co je nekvalitní, a udělá vám to na pokožce neplechu.!
Šampon tedy stojí 259 Kč a koupit si ho můžete ZDE


Jako další produkt mi Bio2you zaslali lesk na rty ze kterého jsem také nadšená. Lesk má krásnou barvu, na rtech se krásně třpytí, ale jako nejdůležitější věc pro mě a pro mojí mamku je, že nelepí! ( Ano lesk používá i moje mamka, protože si ho zamilovala ) Nesnáším nějaké lesky od essence, protože mám dva a na rtech dokáží jen lepit, mají také dobrou vlastnost, že dobře voní a mají pěknou barvu, to je asi vše. Ale tento lesk nebo lesky od Bio2you jsou vážně jedinečné tím, že nelepí. Dokonce i rty úžsně hydratuje a zvláční! Lesk si oblíbila i moje mamka. Lesk má také úžasnou vůni jako nějaké gumové bonbony, prostě senzační! Lesk je docela drahý ale má svoje + (plus, dobré vlastnosti ) takže se nebojte investovat do dražších věci, přemýšlejte nad kvalitou!
Lesk tedy stojí 229 Kč a koupit si ho můžete ZDE ( Název lesku: NUDE )




Tohle by bylo pro dnešek vše. Mějte se a ahoj!

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)