neděle 31. července 2016

Kam na koupaliště?

Ahoj všichni.
Dnes mám pro Vás článek na téma KAM NA KOUPALIŠTĚ? Pokud nevíte kam v horkých letních dnech vyrazit, nebo pokud se nudíte a nevíte co dělat, tak čtěte dál!
 

Koupaliště Stražisko ( kousek od Prostějova )
- Na tohle koupaliště jezdím i já s rodinou a musím říct, že super!
- Myslím, že je koupaliště i za skvělou cenu..Navíc děti do 3 let mají vstup zdarma, ale myslím, že to tak je všude.
Navíc je koupaliště i s restaurací a s dětským hřištěm,skluzavkou a tenisovým kurtem.
Cenu si pamatuji akorát dopolední - dospělí 70 Kč na celý den - a děti do 15 let 30 Kč na celý den
 
ZDROJ     
Koupaliště Šternberk ( Olomoucký kraj )
- Abych řekla pravdu na tomto koupališti jsem ještě nebyla, ale vypadá pěkně!   
- Cena je taky normální: 

Celodenní dospělí - 60 Kč a Půldenní 40 Kč
Děti do 15 let, invalidé, doprovod invalidu - Celodenní 30 Kč - Půldenní 20 Kč 
Školy, skupiny, oddíly (více jak 5 dětí do 15 let + doprovod dospělého) - Celodenní 10 Kč - Půdenní 10 Kč..
Koupaliště je s krásným tobogánem a mini hrištěm pro děti.
ZDROJ


Koupaliště Kyjov
- Najdete: Bazén pro plavce se skokánky, bazén pro neplavce, dětské brouzdaliště..
Na koupališti jsou také bufety s občerstvením a hriště pro plážový volejbal.
Myslím, že ceny jsou také dobré. :)
 Ceník vstupného (koupací sezóna 2016)
                      Celodenní vstupné -    Vstupné po 19h -
Děti do 6 let  - ZDARMA   -             ZDARMA
Děti 6-15 + studenti  -20 Kč   -        10 Kč
Dospělí -  35 Kč -                        20 Kč
ZDROJ
















Koupaliště Bučovice
- Na tomto koupališti jsem vůbec nebyla, ale vypadá skvěle!
Ceník vstupného:
Děti do 3 let - Celodenní - 10 Kč - Po 15h. - 5 Kč
Děti od 3 do 6 let - Celodenní - 20 Kč - Po 15h.-  10 Kč
Mládež do 18 let- důchodci, ZTP - Celodenní - 40 Kč - Po 15h. - 30 Kč
Dospělí - Celodenní - 60 Kč - Po 15h- 50 Kč
Myslím, že ceny jsou v poho, akorát mě trochu zarazilo to, že děti do 3 let také platí, ale zase to není taková hrůza.
ZDROJ


Koupaliště Vápenka Liberec ( Liberecký kraj )
- Tohle koupaliště vypadá velmi zájimavě a taky krásně, ale bohužel jsem tohle koupaliště zatím nenavštívila.
Koupaliště obsahuje i bufety, hriště,odpočinkové plochy,brouzdaliště ..
- Ceny se mi zdají dost vysoké pro děti od 14 let.
 
Ceník 2016:
 denně 9,30 - 19,00 hodin
červenec-srpen
dospělí , děti od 14 let 80,00 Kč
děti 4 - 13 let 45 ,00 Kč
děti 2 - 3 roky 20,00 Kč
děti 0- 2 roky zdarma
ZTP 45,- Kč platí pouze pro držitele


ZDROJ


Koupaliště Petynka, Praha 6
- Tohle koupaliště vypadá pěkně.! Byl tam už někdo z Vás?
Celodenní vstupné


před 16:00po 16:00
Dospělí, Senioři 160,- 130,-
Děti do 140 cm, ZTP 90,- 80,-
Senioři nad 70 let s trvalým bydlištěm na Praze 6  * 50,- 50,-


- také dětský koutek pro děti, tobogán 
ZDROJ

ZDROJ

Koupaliště Jihlava
 - Součástí venkovního areálu jsou 2 hřiště pro plážový volejbal a víceúčelové hřiště s umělým povrchem na tenis, nohejbal a volejbal.

Vstupné do venkovní části:

Dospělí - 75 Kč/den
Děti do 140 cm, ZTP - 45 Kč/den

ZDROJ
Snad jsem vám nějak pomohla s výběrem koupaliště! Užívejte prázdniny a ahoj!

9 komentářů:

  1. Proč je ten článek tak rozházený?

    OdpovědětVymazat
  2. voda mě vůbec neláká, takže já v létě k vodě nechodím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja vodu miluju ale paradoxne jsem na koupalisti nebyla uz nekolik let. Vlastne uz ani nepamatuju kdy jsem tak byla naposled :/

    OdpovědětVymazat
  4. Jelikož jsem z Prahy, tak bych se mohla jít vykoupat na Petynku, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  5. Já na koupaliště moc nechodím. V plavkách se necítím dobře. Nemám postavu na to, abych se mohla někde vystavovat. Doma máme klimatizaci ze Vzdušínu, takže se radši zavřu doma a přečtu si nějakou pěknou knížku :-) . Tak trávím léto nejraději :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)