čtvrtek 23. listopadu 2017

100% KEŠU MÁSLO, 100% MANDLOVÉ MÁSLO

Zdravím u dnešního článku, který bude zase trošičku ,,FITNESS''. No spíše Vám představím másla. Másla mám z  eshopu VÝŽIVA PRO FITNESS. Na eshopu najdete plno různých věcí třeba spalovače, vitamíny a minerály, ovesné kaše, vločky, musli a plno dalšího. Stačí se jen podívat. Já Vám dnes představím másla. 

 Lahodné oříškové krémy domácí výroby jsou vynikajícím zdrojem bílkovin za nízkou cenu. Fantastická chuť pro každý den

Jsou to másla z oříšků a pozor. Tyto másla jsou BEZ CUKRU, BEZ ÉČEK, BEZ PŘIDANÉ SOLI A TAKÉ BEZ PALMOVÉHO TUKU. Másla jsou z oříšků, které jsou pražené nesolené. Vážně tam není nic přidaného jsou to 100% másla. Já vlastním kešu máslo a mandlové máslo a také jsem měla arašídové máslo, to se ale omlouvám - nemám ho vyfocené. Všechny másla najdete na BOŽSKÉ OŘÍŠKY.  

 
Másla z ořechů se skvěle hodí, do salátových zálivek jako jejich základ, různých omáček a výborně chutnají na pečivu, klidně i samotné nebo ve fitness scéně jsou často používány v ovesných kaších.Krémy mohou být běžně používány místo klasických pomazánkových másel. Lze je použít i na dochucení masa, zeleniny a luštěnin. Z  krémů se dokonce dají vyrobit i takové pochoutky, jako jsou např. dezerty, zmrzliny, smoothie drinky, a nebo na dozdobení palačinek či lívanců. Jak jsme již výše psali, naše krémy se dají použít také na přípravu různých dezertů nebo buchet, místo kakaa zvolíte naše krémy dle Vašeho gusta. Dokonce se velmi hodí i na pečení cukroví.

Ptáte se, které máslo mi nejvíce chutná? Těžko říct. Zamilovala jsem si je všechny, ale nejvíc mi chutná asi to arašídové máslo. Jak jste již četli másla jsou dobré třeba na oslazení jogurtu,tvarohu, na lívance či palačinky nebo také místo kakaa! Určitě bych Vám másla doporučila, protože já sama jsem si je zamilovala! Jsou výborným zdrojem bílkovin a také skvěle chutnají! Přesvědčte se sami a vyzkoušejte některý! 

Pokud se ptáte na cenu tak za 1000g zaplatíte 449Kč.

Všechny másla najdete na BOŽSKÉOŘÍŠKY.CZ

Nebo také na VÝŽIVAPROFITNESS.CZ
 


0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)