čtvrtek 16. listopadu 2017

Astrid Beauty Elixir čisticí pleťový olej

♥Ahoj Všichni. 
Určitě každý z Vás ( teda předpokládám) zná kosmetickou značku Astrid.
Už nějakou dobu je na světě Astrid čistící pleťový olej. Jak jsem spokojená?

Abych řekla pravdu, je to můj asi druhý čistící pleťový olej. Když se řekne slovo olej, hned mě to odradí. Samotnou by mě asi nenapadlo si ho koupit. Chtěla jsem ho ale vyzkoušet.

Pokud se ptáte nebo Vás zajímá proč mě odrazuje slovo olej, tak si představím prostě ten mastný olej a nedokázala jsem si představit, že bych si ještě něco takového dávala na pleť.Ale co bych byla za holku, která by nevyzkoušela čistící pleťový olej, že

Jako první bych chtěla říct, že olejíček nádherně voní. Vůně kosmetických produktů obzvlášť ty, které jsou určený na pleť, tak mi záleží na tom, aby mi produkt voněl. No Vy asi také nebylo by nikomu příjemné si čistit pleť něčím smradlavým, no nemám pravdu? 
Takže vůně u mě hraje velkou roli. Já mám kosmetiku od Astridu strašně ráda a vždy mě jejich novinky dokážou překvapit a taky, že vždy překvapí!   

Olejíček má dost tekutou konzistenci, což nevadí, protože čistící olejíček takový má být. Krásně odstraní make-up a po vyčištění je pleť nádherně hebká a také vyživená. Určitě si nepředstavujte (tak jako já) že budete mít pleť totálně mastnou! Protože to není pravda! Olejíček Vám pleť vyživý, tak aby nebyla suchá a také jí dodá vše o co si pleť žádá. Tento čistící pleťový olej bych Vám jedině doporučila, protože to není tak jak jsem už psala. Pleť máte po olejíčku krásně hydratovanou, což se mi líbí nejvíce. 

 A nebuďte jako já! Myslím to tak, že neříkejte si o kosmetice nebo už o čemkoli jak je to blbé a hrozné apod. Když jste to vůbec nevyzkoušeli! Svůj názor projevte, až když produkt vyzkoušíte, protože můžete být mile překvapeni!

Pleťový olejíčekk seženete třeba na Notino.cz (99KČ)


   

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)