pondělí 13. listopadu 2017

Balíček zdraví

♥Aho všichni. Dnes mám pro Vás článek spíše o zdravém jídle, žádná kosmetika! :-)
Z balíčku jsem byla vážně hodně nadšená, balíček zdraví mně moc zaujal!  



 VITALITY GREEN MIX 250g
Jako první jsem si vybrala VITALITY FREEN MIX. Co to vlastně je? Vitality green mix je doplňek stravy  z extrahovaných přírodních plodů a zelených potravin. Tento ,,přášek'' je na budování imunity. Bála jsem se, že mi prášek v pití nebude chutnat, ale naopak mi chutnal! Obsahuje třeba extrakt z černé třešně nebo z granátového jablka díky těmto extraktům je prášek dalo by se říct, že i chutný. Ovšem někomu to nemusí chutnat, ale mě to nějak nevadí.Unikátní produkt na trhu s jedinečným složením. Obsahuje mimo jiné také právě chlorellu a dalších 9 zelených potravin obohacených o více než 15 extraktů z ovocných plodů. 

VITALITY GREEN MIX ZAKOUPÍTE NA balicekzdravi.cz (599Kč) 



Zdravá snídaně plná života 1 - 250g
Jako další tu mám zdravou snídani se superpotravinou camu camu. 100% bio směs je složena z kvalitních bio ingrediencí, navíc s přídavkem superpotravin - konopné semínka, chia, plody goji a camu camu.  Díky kombinaci vlastností těchto superpotravin spolu s kvalitními ovesnými a špaldovými vločkami je zajištěna vynikající chuť výsledné snídanové směsi, a to vše bez použití dalších látek. Není nijak uměle doslazován! Já si tuhle snídani dávám s mlékem a i když není oslazená, tak je vynikající! :)
Vyzkoušejte a uvidíte.





ZDRAVOU SNÍDANI ZAKOUPÍTE NA  balicekzdravi.cz



Zdravá snídaně plná života 2 - 250g
Ještě mám jednu Zdravou snídani a ta je tentokrát se superpotravinou moruše. Pokud nevíte jak chutná moruše tak mě to přijde něco jako hrozinka.100% bio směs je složena z kvalitních bio ingrediencí, navíc s přídavkem superpotravin - moruše bílé, kakaové boby a kokosové lupínky. Díky kombinaci vlastností těchto superpotravin spolu s kvalitními ovesnými a špaldovými vločkami je zajištěna vynikající chuť. Zase snídaně je opět je bez přidaného cukru. Tato zdravá snídaně mi chutná více, protože obsahuje i kokosové lupínky. V té první byly převážně vločky. 

Děkuji moc balicekzdravi.cz  za zaslání a že jsem měla tu možnost vyzkoušet a napsat Vám svůj názor. 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)