čtvrtek 23. listopadu 2017

LONGBOARD Z HONZOVYLONGBOARDY.CZ

Zdravím Vás u dalšího postu. Určitě každý z Vás zná pennyboard - ten je ale menší. Proto jsem si vybrala longboard a dnes Vám ho představím.
Longboard mám z e-shopu HONZOVYLONGBOARDY.CZ 

Jak vidíte na fotce longboard je logicky velký. Jeho rozměry jsou 101 cm x 25,4 cm (40" x 10" palců). Nosnost je 100kg.
Rozvor: 83,75 cm (33" palců)
Konstrukce desky: 8mi vrstvá z kanadského javoru, grip
Trucky: Heavy Duty Trucks 180 mm (7" palců) trucky s tvrdostí 85a
Kolečka: Wheels 76 mm, 83a
Ložiska: ABEC - 5 bearings

Já mám pennyboard už i longboard a musím říct, že u mě vede longboard. Už jen proto, že pennyboard je docela malý a snáž na něm spadnete. Je docela těžké se naučit na tom pořádně jezdit a držet rovnováhu, ale nebojte vše se naučíte! Co se týče barvy, tak já jsem si vybrala modrou.Na výběr mají ještě žlutý longboard, i ten je hezký. 
A moje první jízdy? No nebudu Vám lhát! :D Málem jsem si rozbila pusu. Momentálně jsem na tom o trošičku lépe! :D
Jinak kolečka jsou za mě dobré, protože jsou gumové a dobře jezdí. 

Vyberte si i Vy svůj longboard nebo ho někomu pořiďte na Vánoce > ZDE
 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)