pondělí 6. listopadu 2017

BIOOO.CZ - PRODUKTY NA VLASY - Spokojená?

♥Ahoj Všichni♥
Omlouvám se, že články vycházejí tak málo, ale ted je toho vážně moc. Víc Vám napíšu v informačním článku a vše Vám podrobně vysvětlím.
Od eshopu BIOOO.CZ jsem dostala nějaké produkty na vlasy, abych je sama vyzkoušela a napsala svůj názor. 



Šampon pro slabé a nepoddajné vlasy keratin
,,  Šampon je plný výživných látek, jako je kukuřičný či pšeničný protein, pomáhá posilovat  vlasy od kořínků po konečky, vyhlazuje je a brání jejich krepatění. ''
Produkty jsem si mohla tedy vybrat a jako první mě zaujal tento šampon. Zaujalo mě tam více věcí, ale musela jsem si vybrat. Proto jsem si vybrala tento šampon. S vlasy mám menší problémy. Mám lupy a tak je strašně těžké vybrat šampon, který by mi seděl. Chtěla jsem vyzkoušet tento, který posiluje od kořínku po konečky. Také bych chtěla zmínit, že šampon úplně úžasně voní. Šampon je vhodný pro vegany, protože je bez parabenů, bez glycerinu, bez parfemace, bez silikonů. Biooo je tedy čistě přírodní kosmetika. Rostlinné proteiny jsou důležité pro zdravé pružné vlasy. A proto jich Coslys přidává do svého šamponu hned několik. Sójový, kukuřičný a pšeničný protein dodávají vlasům lesk, sílu a navracejí jim ztracenou pružnost. Šampon má gelovou konzistenci a plastový obal. Vyhovuje mi už kvůli té konzistenci a hlavně kvůli plastovému obalu. Design je totiž krásný a jednoduchý! Posuďte sami!
Výtažky z outkovky pestré zlepšují zdraví vlasové pokožky a tím pádem i celého vlasu. Outkovka také chrání vlas před poškozením a nadměrným vypadáváním. Šampon slabé zplihlé vlasy posílí a navrátí jim pružnost a pevnost díky bohatému složení plnému proteinů a bylinných výtažků. Šampon má 250ml.

S šamponem jsem velmi spokojená, proto bych Vám ho ráda doporučila!
Šampon si můžete zakoupit na BIOOO.CZ 




Maska pro slabé a nepoddajné vlasy keratin
 ,,   Maska s bambuckým máslem, keratinem a rostlinnými ceramidy pomáhá vlasy uhlazovat a chránit při žehlení, fénování i dalších úpravách.''
Jako další produkt jsem si vybrala tuhle masku na vlasy. Opět obal je plastový a design také paráda! Maska nádherně voní! Trošku podobně jako šampon. Maska má pouze 150ml což je škoda, že je toho málo. 
Maska pro oslabené a nepoddajné vlasy Coslys má ideální přírodní složení obohacené o bambucké máslo, rostlinné ceramidy a keratin, které ošetřují a uhlazují vlasová vlákna. Maska chrání vlasy před teplem a stylingovou úpravou, pečuje o zdraví vlasů při horkovzdušném vysoušení nebo rovnání. Aby jste ale viditelných výsledků dosáhli musíte masku používat jednou až dvakrát týdně. Maska zanechá vlasy pružné a lesklé, proto jsem spokojená a můžu Vám jí jedině doporučit. S obouma produktama jsem nad míru spokojená. Určitě by jste měli masku nebo jen šampon vyzkoušet. Eshop nabízí mnoho dalších produktů, proto se sami podívejte, třeba Vás zaujme i něco jiného.

Masku si můžete zakoupit na BIOOO.CZ  ( 436Kč )


 

1 komentář:

  1. Šampon mě hodně zaujal. Mám sušší vlasy a během dne mi hodně poletují kolem hlavy, takže by moje vlasy mohl zajímat :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)