neděle 26. listopadu 2017

Balzámy na rty Astrid

♥Ahoj všichni♥

Jak se máte? Doufám, že skvěle! Dnes mám pro Vás totiž článek ohledně balzámků na rty!
Kdo mě už znáte, tak víte, že já balzámy na rty miluju. Vlastním jich strašně moc! Kdyby jste chtěli článek o mých balzámech stačí napsat do komentáře, nebo mi nějakým způsobem dát vědět. Když už ty balzámy sbírám, tak mi v mé sbírce nesmí chybět balzámy na rty značky Astrid!

Já Astrid miluji! Víte, že s kosmetickou značkou Astrid spolupracuji, takže testuji novinky a podobně a jsem za to strašně ráda. Balíček od Astridu mi dokáže vždy vykouzlit úsměv na tváři! Paní co se o nás blogerky stará, ta je strašně moc hodná a vycházíme spolu moc dobře! Plno balzámků jsem taé rozdala svým blízkým.

Astrid mi zaslal tolik balzámů! Nebyla bych to já, kdybych balzámy nevyzkoušela. Plno balzámů má nový obal no spíše všechny balzámy a také jsou vylepšené! No a samozřejmě jsou i nějaké úplně nové. Třeba takový balzámek, který je s příchutí multivitamínu nebo kakaa! Ta vůně je úplně boží! Balzámy jsem si zamilovala už podle té vůně, protože to je něco úžasného!

No nebudu tu furt básnit o vůni, která je skvělá. Také musím podotknout, že balzámy mi strašně moc vyhovují. Jsou strašně příjemné na rtech a co se týče hydratace tak ta je suprová! Miluji balzámy na rty obzvlášť ty od Astridu! Navíc balzámky pečují o Vaše rty, dodávají Vašim rtům vše potřebné a také je úžasně vyživí. Schválně, vlastníte někdo z Vás alespoň jeden balzám od Astridu? 

Balzámy seženete na NOTINO.CZ 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)