pátek 17. listopadu 2017

Jak to bude dál s blogem?

Zdravím u dnešního článku ve kterém Vám řeknu co plánuji, a jak to vlastně teď bude s blogem. Určitě jste si všimli, že vychází strašně málo článků. Jaký je důvod? Mám plno učení. Jsem v 9. třídě a v dubnu píšu přijímačky a taky se moje vysvědčení bude posílat na SŠ. Takže určitě chápete, že poslední dobou se spíše soustředím na školu. V poslední době toho mám moc a vážně jsem ráda, že stíhám tu školu. Je to časově náročné, takže snad chápete. 
No a jak to bude dál s blogem?  Chystám strašně plno novinek co se týče celkově blogu a hlavně chystám plno článků, které budou zaměřené na Vánoce. Máte se opravdu na co těšit! Také chystám plno novinek s youtubery, bloggery a podobně! 
Chci trošku ,,změnit'' obsah blogu. Nechci psát pořád o kosmetice, ale chci se aktivně věnovat i trošku jinému tématu. Samozřejmě, že o kosmetice budu psát i nadále, ale chci rozšířit i jiné témata tady u mě na blogu. 

Snad mě chápete. Budu se snažit psát častěji, protože chci psát  hlavně články na téma Vánoce a psát o Vánocích a články spojené s nimi. 
Tak se mějte a zase příště!


KLÁRA NĚMCOVÁ

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)