sobota 25. listopadu 2017

Astrid čistící pleťová voda

♥Ahoj všichni♥
Miluji pečující kosmetiku obzvlášť pečující kosmetiku na pleť. Co se týče mé pleťi, tak tu mám dosti citlivou. Takže mi plno produktů na pleť nevyhovuje, musím si pečlivě kosmetické přípravky vybírat. Astrid mi zaslal několik čistících pleťových vod, tak jsem si řekla, že je prostě vyzkouším.

Vyzkoušela jsem  je a krásně mi odlíčily oči a vůbec mě v očích nic neštípalo. Ani nevíte, jak jsem byla ráda, že můžu používat pleťové vody od Astridu. Navíc čistící voda má příjemnou vůni. Není to nic silného ani slabého je to tak něco mezi tím. Voda hydratuje a vyživuje pleť. No a co jsem chtěla hlavně dodat, tak nevysušuje pleť! Mám nějaké čistící pleťové vody, které mi strašně vysušovaly obličej, až to příjemné nebylo. 

Takže u čistících pleťových vod od Astridu se nemusíte bát, že by jste měli vysušenou pleť. Naopak máte jí hydratovanou, vyživenou a také je pleť připravena k dalšímu kroku (krém, apod) Astrid má také pleťové vody podle typu Vaší pleťi např: pro smíšenou pleť, pro suchou, pro citlivou, pro mastnou nebo také mají pouze osvěžující vodu, micelární vodu, zjemňující atd. Každá čistící pleťová voda odstraňuje make-up a tonizuje a osvěžuje pleť. Také to není nic po čem by jste měli strašně mastnou pleť, to se nemusíte bát.
Vyzkoušejte a určitě mi dejte vědět, nebo pokud jste už zkoušeli určitě mi dejte vědět, jak jste byli spokojeni.

Čistící pleťové vody seženete na NOTINO.CZ

 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)