pondělí 6. listopadu 2017

ALL MONSTERS ARE HUMAN

♥Ahoj všichni♥
Dnes mám pro Vás ještě recenzi na triko z e-shopu https://www.t-shock.eu/cs/
V rámci spolupráce jsem si mohla sama navrhnout triko! Jaké jsem si navrhla?

 Kvalitní dámské tričko delšího střihu s krátkým rukávem. Tenký vzdušný materiál ze 100% bavlny zajišťuje příjemné nošení a je ideální na jarní a letní dny, ale já nosím triko i ted na podzim a určitě ho budu nosit i v zimě pod mikinu. Triko mám ve velikosti XL. Vždy je lepší si vzít alespoň o chlup větší číslo, protože nevíte jak Vám bude sedět. Triko mi sedí je takové trošku volné, no tak akorát mi je. Nemám moc v oblibě uplé trika. 
Na triko jsem si nechala dát potisk ALL MONSTERS ARE HUMAN ( jak vidíte na fotce ) pokud někdo neví co to znamenám, tak je to něco ve smyslu , jakože všechny monstra nebo příšery jsou vlastně lidí. Ano! A tento dalo by se tomu říct citát je pravdivý. Mám ráda takové citáty o životě už kvůli tomu, že jsou pravdivé. Když někdo moje triko vidí, tak se nad tím třeba malinko zamyslí a uvědomí si, že monstra nebo-li příšery jsou vlastně lidé. Lidé si ubližují, pomlouvají se a nadávají si. Podle mě, ať se každý stará o sebe a neřeší druhé! :) 
Triko je z příjemného materiálu a moc ráda ho nosím. Efektní kroucený lem ve výstřihu a na rukávech. Výrobce těchto triček je členem organizace Fair Wear Foundation, která usiluje o zlepšení podmínek na pracovištích textilního průmyslu v Číně, Bangladéši a Indii.

Tak co vytvoříte si taky svoje tričko?!
Pokud ano vytvořit si ho můžete na T-SHOCK.EU/CS/

 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)