úterý 24. října 2017

Triko a bunda z Buďchlap.cz




Triko i bundu mám nafocené na sobě*

Maskáčové triko
Z e-shopu budchlap.cz jsem si vybrala tohle triko. Ano je to pánský e-shop, ale nejde to poznat, když věc nenosíte. Triko jsem si nechala.  Rychlost je super do 2 pracovních dnů je zásilka u Vás. Co se týče velikosti, tak jsem si vybrala velikost XL. Triko i je více větší, ale to vůbec nevadí. Z toho vyplívá, že velikost přesně sedí. Když si objednáváte věci přes internet je hodně těžké se trefit do velikosti. Tohle je jeden z mála e.shopu u kterého sedí velikost. Triko je z příjemného materiálu. Nekouše ani nic. Příjemně se nosí. Potisk se nesloupává.

Trika naleznete na BUĎCHLAP.CZ 
 


Pohodlná bunda 
Jako další tu mám tuhle bundu, která je tmavě modrá. Bundu jsem vybrala teda pro taťku. Naštěstí se mu líbí on je totiž hoodně vybíravej :D. Bunda má super materiál, když prší tak vám neprosakuje a není Vám hned zima, jak to je u jiných bund. Bunda je vzhledově moc hezká. Jsem spokojená já i taťka! Bunda má dvě kapsy. Já si teda pod bundu neberu mikinu, protože to ani nemusíte - v bundě není zima. Dále je super na této bundě, že má kapuci! Určitě bych Vám oba kousky jedině doporučila! 

Bundy nalaznete na BUĎCHLAP.CZ


 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)