neděle 8. října 2017

Laky na nehty, folie na nehty a lepidlo

♥Ahoj Všichni.
 Dnes Vám chci představit pár produktů na nehty z e-shopu NEHTYSHOP.CZ


Laky na nehty, folie na nehty a lepidlo
E-shop mi zaslal pár produktů na nehty. Jako první mi zaslal dva laky na nehty. 
Jsou teda třpytkové, tudíž jsou laky průhledné a mají pouze třpytky.
Laky jsem už samozřejmě zkoušela a na nehtech vydrží cca tak ty 4 dny.
Až po 4 dnech se začne lak pomalinku olupovat. Lak na nehtech vypadá moc hezky
kdo máte rádi takové laky, tak za mě super a určitě je vyzkoušejte!
Dále mi e-shop zaslal lepidlo a folii na nehty. Folii jsem fakt asi zkoušela 5x krát a 
vůbec mi to nejde.
Proto Vám akorát přidám fotku jak to vypadá na nehtech.
Aplikace folie je zde: 
Lak na nehty - zde
Lak na nehty - zde
Transfer folie stříbrná - zde
Transfer folie hvězdy - zde







1 komentář:

  1. Ta fólie vypadá zajímavě , ale pro mě je u laku 4 dny opravdu málo. To je důvodem proč si nehty ani moc nelakuju. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)