neděle 15. října 2017

Kallos LAB 35 vyživující olej na vlasy

♥Ahoj všichni..
Používáte olejíčky na vlasy? Pokud ne, ale chtěli by jste je zkusit, tak čtěte dál!
Kdysi jsem se o vlasy vůbec nestarala. Bylo mi jedno jak je mám. Přišlo ale období, kdy jsem se o svoje vlasy musela začít starat, protože byli oslabené, zničené, lámaly se a nebo furt vypadávaly! To byl náznak toho, že bych se alespon trochu měla začít o svoje vlasy starat. Proto jsem začla používat různé masky, šampony na oslabené a zničené vlasy, no ale hlavně jsem začla používat olejíčky na vlasy! 
Vždycky mi mamka říkala, že z toho budu mít mastné vlasy a vlastně, že to je k ničemu. To mi říkala, když jsem byla menší a vyptávala jsem se jí, k čemu to slouží apod. 
V tom období jsme nějaký olejíček na vlasy měli doma a od té doby ho používám. Dříve jsem používala z Avonu, ale ty se mi hodně omrzely a proto jsem sáhla po olejíčku od Kallos. Značku Kallos mám ráda! Je levná a kvalitní. Kdysi jsem měla vzoreček tohoto olejíčku, takže jsem věděla jaký je. Proto jsem si ho objednala ve větším a pořád a pořád ho používám! Olejíček používám na konečky vlasů. Má splňovat to, že bude vyživovat vaše konečky vlasů, aby se Vám nelámaly, aby byly dosti vyživené a aby nebyly oslabené. S olejíčkem jsem spokojená, protože dělá co má a je kvalitní. Olejíček mám už po druhé a budu kupovat nadále, protože je to jeden z olejíčků, který splňuje co má.  Vyhlazuje vlasy, zaceluje roztřepené konečky, dodává vlasům hebkost a lesk - prostě naprostá spokojenost. Olejíček se neumývá! A nebojte! Vlasy po něm nebudete mít mastné! To jedině, kdyby jste si ho na vlasy dali celej.:D 

Olejíček zakoupíte na NOTINO.CZ

Photo by: Klára Němcová
 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)