neděle 15. října 2017

Chloe-Chloe, Chanel- Coco Mademoiselle - Krasnevune.cz

♥Ahoj všichni. 
Znáte e-shop Krasnevune.cz ? Předpokádám, že většina ne a proto Vám chci tento e-shop představit. Z e-shopu mám dva parfémy konkrétně: Chloe-Chloe, Chanel- Coco Mademoiselle.


,,
Založeno v roce 2014, Krasnevune.cz se specializuje na dovoz vysoce kvalitních parfémovaných a toaletních vod Yuven Beauty a Yuven Luxe ze Španělska!
Věříme, že vonná esence parfému je tou nejdůležitější složkou a design balení je věcí až druhotnou.
A právě proto patříme k předním distributorům parfémovaných a toaletních vod za nejnižší ceny na českém trhu. ''

Yuven Lux 121 – Parfémovaná voda pro ženy 150 ml
Tahle vůně má představovat Chloe-Chloe. Vůně je příjemná a musím říct, že opravdu voní jako Chloe-chloe. Moje mamka miluje Chloe a proto jsem ji tuhle vůni dala. Ani nevíte jak byla spokojená, protože je to opravdu jako Chloe. Lidé se jí ptali, jestli má Chloe, ale ona řekla, že má pouze levnější variantu. Tady jde poznat, že i lidé v okolí si mysleli, že má chloe. Vůně dlouho vydrží vonět, to je na tom to nejlepší! Má 150ml, takže je jí i hodně! Opravdu chválím, protože úplně úžasná vůně a úžasná cena! Složení: hlava: meloun, mandarinka. Srdce: růže, frézie. Základ: santalové dřevo, kosatec. 

Vůni můžu jedině doporučit! Koupit si jí můžete na KRASNEVUNE.CZ za 299Kč.

Foto by: Klára Němcová

Yuven Lux 117 – Parfémovaná voda pro ženy 150 ml
Sebevědomá a smyslná, ovocně sladká parfémovaná voda.
Tahle vůně je na způsob  CHANEL – COCO MADAMOISELLE. Ovšem tahle vůně mi voní více než chloe-chloe. Je totiž více sladká a prostě více mi voní. Taky se mě plno lidí ptalo, jaký používám parfém, že hezky voní a že jim přimomíná CHANEL! Parfém má také 150ml, taže je vysoký a je ho hodněě!!!! Další plus je, že vydrží poměrně dlouho vonět! Parfém co bych Vám mohla doporučit! Voní stejně jako CHANEL - COCO MADAMISELLE. Samozřejmě je tam cítit malý rozdíl, ale jinak je to úplně stejné. Složení: Hlava: květ pomerančovníku, pomeranč, bergamot, mandarinka. Srdce: jasmín, ylang-ylang, růže, mimóza. Základ: pižmo, vanilka, opoponax, vetiver, tonka fazole, pačuli.
Vůně jen pro ženy, které umí „chodit“ s tímto elegantním luxusem, jen se nesmí přehnat nanášení, protože je opravdu důležité svou „vůní“ neobtěžovat okolí.


Koupit si jí můžete na e-shopu KRASNEVUNE.CZ  za 299Kč.
Foto by: Klára Němcová

1 komentář:

  1. Už jsem o tomto obchodě slyšela a hodně mě lákalo vůně objednat. Nějak jsem na to pak ale zapomněla, takže děkuji za připomenutí... Budu utrácet 😊😀😀

    u-dvou-blond.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)